lillemirakel!! Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 holder på å gå av skaftet om dagene, har hatt permisjon fra 3. svangerskapsmåned pga jobben som kan være skadelig for fosteret. Har jo kjedet meg meg, men nå den siste uken har jeg virkelig hatt det utrolig kjipt! Savner SÅ å være til nytte, gjøre noe nyttig, tenke praktisk ogikke bare våkne, stå opp og lure på hva jeg skal bruke dagen til.. Har heldigvis hatt gode venninner å "leke" med om dagene, trener endel , men etter kl 18 ahr jeg liksom brukt opp alle ideene og handlingen er gjort, middagen er laget, gulvet er vasket, kroppen er trent, nettet er surfet.............. Gleder meg til å få presset ut dette barnet:-)) Er i uke 28 nå så har jeg har jo en stund igjen også...... Noen som har det likedan? Eller har hatt? Hva gjorde dere? Føler meg som DEN latsabben! Selvom jeg er fullt klar over at jeg sikkert kommer til å se tilbake på denne tiden med klump i halsen når poden kommer:-))
temine Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg skal ligge jeg...ta det med ro så mye som mulig. Har bekkenløsning og høyt bt. Kjenner jo smerter fra bekkenet om jeg gjør for mye, men bt kjenenr jeg ikke noe til. Er så lei av å ligg på sofaen å se på tv og surfe på nettet og lese. Har ett hus fullt av prosjekt jeg ghjerne skulle gjort. Male, pusse opp osv osv...men det skal jeg liksom ikke gjøre. Tror jeg kommer til å gå på veggen. Blir bare mer og mer bekymret og, for har ett hjertebarn i magen...og nå har jeg litt FOR mye tid til å tenke på dette. Har en plan om å begynne å sy litt nå...det hadde vært fint å lært seg.
turkis Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 He he... Kjenner meg igjen. Jeg føler at det er veldig lenge til termin i november... Alle sier jeg bare må kose meg og nyte den tiden jeg har nå, og det stemmer sikkert. Bare så utfordrene å fylle dagene, jeg ender opp med å føle at jeg ikke har gjort noen ting. Har ingen andre gode råd enn de jeg har fått; organisere skuffer og skap, sette bilder i album, lese, bake... Hvis jeg kommer på noe veldig spennende, så skal jeg skrike ut. Så får du gjøre det samme;)
maria isabell Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 nå har du muligheten til å gjøre alt du ellers aldri har tid til:) lese,kurs,trening,fotoalbum,strikke,male..osv:) kos deg:) ka med å begynne på julepresanger? handle inn til babyen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå