lillemirakel!! Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 jeg haaaaaaaater også kviser!!!! har gått amok på strawberrynet.com og kjøpt en hel del nye hudprodukter så jeg iallefall kan føle meg fresh... Mitt tips er enkelt og greit : ikke pill, ikke klem umodne kviser, skrubb nesen og pannen med en våt frotteklut å få bort de verste sorte prikkene og ellers bare hold huden ren morgen og kveld!
alvilde Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 prøv å ta tannkrem på å la det være på over natten
Gjest Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 medical lotion fra ME virker supert. gikk en tråd eller to om den kremen for et par dager siden her på skravlesiden hvis du leter litt tilbake,
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ja. Medical Lotion fra ME den er helt vannvittig den er dyr, ca 250kr for 25ml i helsekost butikk. men vettu, den er så bra, så betaler gjerne det dobbelte for halve mengden jeg renser ansiktet med clearasil på kvelden, og smører inn ME medical lotion på utsatte områder (så og si hele trynet) og må morran er jeg ett nytt menneske! Samboeren min spurte: hva har skjedd med ansiktet ditt? alle prikkene er jo borte jo!!!! så prøv den, får den på helsekost butikker. og de ANBEFALTE den til gravide
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 varierer antakelig veldig i pris. i narvik koster den 189,- for 25 ml
LykkelitenAprilSpire Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 hei=) har samme problemet selv, og vet hvor irriterende dette kan være. Går hudpleien da, så har en liten fordel der. Vil bare si at det er viktig at du behandler huden etter hudtype, og ikke pøser på med en masse ulike sterke produkter som ikke er beregnet på din hud. for mye stimulering av huden, og for sterke produkter vil bare bidra til å ødelegge hudens egen syrekappe, og du vil gjøre huden sensitiv. En hud som renses for ofte, vil dessuten bare produsere enda mer talg for å opprettholde fuktigheten i huden fordi den stadig blir utsatt for ytre pakjenning. mitt tips er å rense huden morgen og kveld med en mild rensemelk eller krem og å smøre huden med en fuktighetskrem tilpasset din hud. en hud som produserer mye talg, trengeer ikke en fuktighetskrem med lipider(fett) men bare en lett fuktighetsgivende krem. Jeg kan også anbefale å peele huden med en mild peeling maks en gang i uken. (gjerne en uten store korn som kan rispe opp huden) en maske er også deilig innimellom. Jeg kan dessuten anbefale på det sterkeste å bruke id bare minerals makeup som er rene mineraler. serien inneholder sink som virker betendelsesdempende på kviser, og ser helt fantastisk ut uten at man ser ssminket ut, og porene får puste=) i forhold til andre makke-up serier, er dette et produkt som bidrar til den daglige hudpleien, heller enn å gjøre problemhud verre som en tett brunkrem gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå