Gå til innhold

Drømmeboligen min;) Hva syns dere?? Enig? LINK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint, og veeeeldig stor fordel at takene allerede er hvite!! syntes alltid takene er furu.....

Skrevet

Nydelig! men eneste minuset var trappene opp fra veien/garasjen.. så ikke særlig barnevogn vennlig ut..

Skrevet

Huset er fint, men beliggenheten er dårlig. Kjenner godt til området....Ikke lett å selge bolig i Skjærviken.

Skrevet

Enig med anesam - men et kjempeflott hus med nydelig beliggenhet:o)

Skrevet

Likte ikke tomta og beliggenheten til tomta. Men fint hus:-)

Skrevet

Kjempeflott hus!!

Og man kan jo gå gjennom garasjen og inn i huset! Løser problemet med barnevogn!

Kjekt å kunne gå rett i garasjen og bilen om vinteren feks:)

Skrevet

Ligger nær en stor belastet vei. Langt til sentum og butikker, langt til skoler etc....

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kjempeflott hus. Syntes huset lå for nærme veien og på feil side av veien i forhold til vannet, i følge min drømmehusradar:)

Skrevet

Råfint, men hadde aldri hatt råd til et så dyrt hus... Heldige er dere :)

Skrevet

Kjempe flott, men litt dyrt for oss, og fredrikstad er litt langt unna. Og dessuten har vi akkurat funnet drømme rekkehuset, og kjøpt det.

Skrevet

Takk, takk

Skrevet

gud så billig sier jeg! her jeg bor kunne man aldri fått noe slikt for en så billig penge

Skrevet

Enig:) Vakkert. Samme tak som vi har, samme kjøkken, ganske likt bad også (vårt er mindre da).

Har prøvd å selge lenge da, siden i fjor høst hvertfall, så kanskje du kan prøve å by under?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...