Gå til innhold

kjøper alle brystpumpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderte å IKKE kjøpe det, men det virker jo som alle går til innkjøp av dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal jeg kjøpe ja.

Har fått en liste fra søstera mi over det hun ikke kan unnvære..

Hun å tenkte " hva skal jeg med brystpumpe ", men har hatt kjempe nytte av den.

Etterhvert kan mannen avlaste litt å, vi skal tross alt mate annenhver time da, litt mindre utover..

Men dette er jo noe man kan kjøpe senere, og det er helt sikkert delte meninger om det.

Prøv deg uten så finner du jo fort ut om du må ha det..

Skrevet

Jeg kjøpte det sist. Ble til det etter å ha hørt diverse skrekkhistorier der man står med skikkelig melkespreng på lørdagskvelden og ikke har mulighet for å få tak i noen pumpe. Men det er fint mulig å ta sjansen på at man kan kjøpe det når man finner ut om man har brukt for den. Selv syns jeg det var like effektivt å håndmelke.

Skrevet

kjøpte det sist, men brukte den aldri. så kommer nok ikke til å kjøpe det nå om ikke det blir et savn når ammingen setter igang..

Skrevet

takk for svar =)

Da kan jeg heller vente med å kjøpe den, fram til jeg ser hvor mye melk feks jeg har osv. Vet jeg har det, men vet jo ikke hvor mye.. hihi..

men er vel ikke verre at man kan kjøpe det hvis man trenger det. Er enig med at det er koselig når pappaen mater også, men det blir vel kanskje ikke de første dagene evt uansett =) begynte bare å lure veldig... er så mye opp og ned...

og ikke lett for en førstegangs

Skrevet

Den er veldig kjekk for å ta unna melkespreng; Av og til blir det litt voldsomt. Jeg pumpet melk til den første grøten og da var jo pumpe en nødvendighet!

Skrevet

huff, vanskelig valg... jeg får vel kanskje kjøpe en da.. hehe

Skrevet

Når melka kommer fo fullt er det lett å finne ut om du klarer å håndmelke deg, klarer du det får du i alle fall tatt unna den verste melkesprengen om det skulle plage deg. Men viser det seg at du har behov for pumping daglig kan du jo gå og kjøpe deg en da.

Skrevet

ja =) kjøper en heller etter ungen har kommet, for da ser jeg jo litt hva jeg trenger, hvor mye melk jeg har osv.. gidder liksom ikke stå og melke meg ( som ei ku) hvis det er for mye..hihihi..

Skrevet

Haha, ja det føles litt som å være en ku når man stå og håndmelker seg selv, Men har du sett hvordan kyrne blir melket nå så er det faktisk mer likt når man bruker en elektrisk brystpumpe. Bare å spenne maskinen fast til spenene og trykke på start.

Skrevet

Hei!

Ingen nødvendighet. Jeg har en liggende, men da melken kom for fullt var det mye enklere å håndmelke! Syntes det var mye styr med pumpen.

Skrevet

åh blir mye fram og tilbake her gitt.. hihi. vanskelig valg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...