aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Heisann:-) Går det bra med deg? Her går alt bare bra, vi venter en gutt til:-) Nå bare slapper jeg av og koser meg, er så glad for at jeg endelig klarer å nyte svangerskapet! Er full av energi så jeg jobber enda. Ny termin er 26.november så da er vi ganske nære hverandre i termin:-)Morsomt at vi skulle bli gravide på likt! Jeg var så nervøs på ul at jeg trodde jeg skulle besvime, men heldigvis ble det en fantastisk opplevelse:-) Har du noe følelse på hva kjønn du får? Klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2008 Dytt igjen.
har4barn Skrevet 17. august 2008 #4 Skrevet 17. august 2008 Der var du!!! Har sett etter deg, og var spent på hvordan det gikk med deg. Så morsomt med gutt da!!! Godt du er i god form. ER du mye nervøs enda? Jeg klarer meg stort sett bra, men når det er rolige dager i magen, kommer den vonde følelsen av at h*n er død igjen. Det er ikke godt. Har holdt meg fra å ringe føden, da, for etter hvert blir det jo liv i leiren igjen. En aktiv liten krabat dette. Har begynt på jobb igjen, men er 50% sykemeldt. Er en del sliten og sliter med kramper i livmorbåndene når jeg blir sliten eller stresset. Har også sagt i fra meg klassen min, så nå skal jeg være medlærer de siste 9 ukene. Har tatt sjansen på å starte permisjonen en uke tidligere, da jeg aldri har kommet til termin, og har derfor mistet en del uker permisjon. Jeg går vel derfor over denne gangen, tenker jeg. Hver gang jeg tenker på babyen, så tenker jeg at det er en jente, så det er vel følelsen jeg har - og den har jeg hatt hele tiden. Men, vi får se. Jeg koser meg med graviditeten og gleder meg til permisjon igjen. Det blir spennende å se hvor nære vi føder, da!! Vi snakkes snart!! Klem
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Hei igjen:-) Nei, jeg er faktisk ikke nervøs i det hele tatt lengre! Det forsvant som dugg for solen etter den ordinære ul! Helt fantastisk..Klarer å tenke at nå er det så liten sannsynlighet for at noe skjer at det som skjer får jeg ta hvis det skjer..så jeg bare nyter graviditeten. Har en ganske aktiv krabat i magen, så jeg rekker ikke bli bekymret heldigvis:-) Er spent på hvor lenge jeg holder i jobben, er ganske kjørt i bekkenet på slutten av arbeidsdagen, men bobler over av energi ellers. Jeg starter også litt tidligere, slenger på siste ferieuken min rett før permisjon..Jeg ble satt igang med førstemann så det blir spennende å se om jeg får før eller etter termin denne gang:-) Var på doppler ul for et par uker siden og heldigvis så det ikke ut som jeg vil få svangerskapsforgiftning denne gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå