2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 vekket meg med frokost på sengen i dag og med et koselig brev. Han var såååå skjønn. I tillegg hadde han bestilt time til aromaterapi idag. Det var sååå deilig med massasje (sellfølgeli ble ikke aromaoljer brukt). Men jeg har en fantastisk mann!!
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Så heldi du er hørtest herligt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå