☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hun gjør alltid det samme og jeg lærer aldri... Ringte meg idag og spurte om hun kunne komme på en kaffekopp. Hæ sa jeg (hun bor i Drammen og jeg i Lillehammer) hun og en annen skulle kjøre en kamerat til Gjøvik. Jeg ble kjempe gla og ønsket de hjertlig velkommen! Jeg og eldste sønnen min på 3 år bakte muffins og han gledet seg til tante skulle komme og smake muffins Hun ringte meg nå nettopp og sa at det ble såpass seint så de ikke kommer allikevell. Hun visste da hvor lang tid det tok å kjøre til Gjøvik og så til Lillehammer da hun kjørte, men neida...hun gjør alltid sånn, sier at hun skal komme og så ringer hun i siste sekund etter at alt er ordnet og fikset her hjemme.. stakkars sønnen min ble kjempe lei seg og jeg ble nok engang skuffet....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Herregud er det mulig???? Har du sagt det til henne? Sånnt går virkelig ikke an!
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Har tatt det opp maaange ganger med hun men får da bare høre at det ikke er noe å henge seg opp i og at jeg må slutte å være så følsom.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Vel, jeg hadde også blitt kjempelei meg. Forstår deg godt jeg iallfall.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Hvis dette er vanlig fra henne, så hadde jeg kanskje sluttet og si det til ungen min.Det er vondt å se de bli såret gang på gang. Hun får heller komme på en kaffe og ikke noe kake heretter.Føler med deg, veldig irriterende, men hun sier i fra i det minste da.... Noen ganger så flyr tiden i fra en når man er på tur oxo, så forstår det også, særlig når det er andre med i bildet oxo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå