Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 I løpet av sommeren har det vært 2 bryllup i min manns familie, og vi har ikke vært invitert. Resten av familien var invitert ved begge to. Jeg vet ikke hva som er årsaken. Men siden jeg er "nykommeren" tar jeg det til meg, og tenker at det må ha med meg å gjøre. Eller kanskje fordi gutten vår er så liten enda? De andre barna i familien begynner å bli litt større. Selskaper hvor man skal sitte lenge til bords er jo ikke noe for en ettåring akkurat. Men kunne de ikke da invitert mannen min og meg? Vi hadde jo hatt forståelse for at de ikke vil ha små barn i brylluper. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men kjenner at det sårer meg. Ikke fordi jeg for en hver pris hadde så lyst, men fordi jeg ikke forstår hvorfor vi er de eneste som ikke er invitert..
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg vet virkelig hvor sårende slikt er, selv om ikke akk har kjempelyst og dra.. Så vil man gjerne ha invitasjon. Min mann ble invitert til slektsfest i sommer. Alle var invitert, utenom meg. Vi ahr vært sammen i 6år og gift i et. At vi har barn sammen gjør meg fortsatt ikke til en del av familien tydeligvis.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 De liker dere vel ikke da.. Tror ikke at barnet deres er grunnen, de kunne fortsatt invitert dere. Dere er vel ikke favorittene i familien da..
Miss Misantrop Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Ikke familiens favoritter- de kjenner jo knapt dama og de har heller ikke benyttet anledningen til å bli bedre kjent med henne. Merkelig. Tror jeg ville ha invitert til familieselskap hjemme hos meg hvis jeg var deg HI, så kanskje det er begynnelsen på noe flott og nytt.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Traumatiserte, krigsforfulgte og hungersnødrammede mennesker som kommer til norge for å få et bedre liv, tar ofte flyet hjem igjen etter noen år. De trives ikke i dette kalde landet og jeg tenker ikke på gradestokken. Dette er et kaldt land hvor man ikke viser varme og kjærlighet til hverandre. Men å utestenge, baksnakke og rakke hverandre ned i skiten, det er vi sabla flinke på. Familien din intet unntak.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Har de for eksempel invitert alle søskenene til mannen din, og ikke dere, er det rart.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Har dere kontakt med de til vanlig da? Forstår at du er såret,men mann din bør vel vite hvorfor dere ikke er innvitert?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Hehe, slike utsagn må jeg bare le av. Du er antageligvis en av disse som har en oppførsel som får andre folk til å reagere, men du skjønner ikke selv hvorfor folk vil ha noe med deg å gjøre, og derfor går du rundt og forbanner "de andre" som er kalde og lite inkluderende, som en annen romantiserende misantrop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå