Snupp@ med 3 barn Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei noen andre med lik eller nesten lik termin som meg i Bergen.
☆Mathilde Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har termin 5 oktober, men det blir fødsel i Fredrikstad her! Første mann ??? hihi:)
BITO Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg har termin 13.okt i Bergen, så henger litt etter deg:)
Snupp@ med 3 barn Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Nei ikke første, det er tredje. Tenkte det kunne være greit å treffe noen fra Bergen jeg. Noen som har lyst å gå trilletur og sammenligne "notater" med. Det er liksom ingen av mine venner som har barn på babystadiet lenger. Hvor i Bergen bor du da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå