Gå til innhold

Bah, for en dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi sto opp i morges, så jeg at det regnet ute og var skikkelig surt. Så da avtalte jeg med ungene at vi skulle dra til Lekeland etter frokost.

Joda, avgårde med oss! Litt lite bensin på bilen, men pytt sann, er en billig bensinstasjon der vi skal.

Kom frem og var nesten tom for bensin. Og kortet mitt ble avvist! Og jeg som overførte 2000,- før jeg dro!

Overførte til det andre kortet mitt som også ble avvist, og jeg ringte banken, de hadde ingen problemet og det var nok kortene mine som var avmagnetiserte (de ligger i hver sin lomme i lommeboka mi, så hvordan har det skjedd?) så jeg bestilte nye. Men likevel, der sto jeg, med kort som ikke fungerte, ble avvist i minibanken også, med to barn, ikke bensin på bilen og banken min ligger ca 25 min kjøring fra der vi var.

Heldigvis var en venninne av meg hjemme, så hun gikk 2 km for å møte meg og lånte meg en hundrings til bensin. Jeg kunne heldigvis kjøre henne hjem igjen etterpå da! ;-)

Så hele veien ned til banken, med to sure unger, for å få tatt ut pengene mine. Og hele veien tilbake igjen. Ble ikke Lekeland på oss i dag nei, for plutselig var hele dagen gått i bankplunder.

Men fikk da heldigvis handlet middag, om ikke annet. Og ny vinterdress til Lillegutt (nå har de matchende;) og nye fleecedrakter til begge.

Så nå sitter jeg her, halvdød, sliten og sulten. Kom hjem, mannen! Nå vil jeg spiiiise...

My styr for ganske lite i dag, egentlig! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, for et opplegg :-/

Jeg er av typen som fyller på når det er kvart tank igjen - he he.

Jeg var forresten på Lagunen i går og fikk tak i guttedress i str 110 :-D Kjøpte også fleece ;-)

Skrevet

Hvilke dress ble det? Jeg kjøpte den grå med isbjørner på. Synes de var ganske store i størrelsen, både 98 og 116 holdt til mine to som er hhv 96 (?) og 118 cm lange.

Jeg fyller vanligvis fortløpende også, men i går var jeg sjåfør for min stakkars syke mann som hadde blitt torturert på sykehuset (alle menns store skrekk måtte han gjennom i går) så jeg orket ikke stoppe og fylle underveis. Burde vel kanskje ha gjort det mens kortene enda fungerte?? ;-)

Skrevet

Haha, huff og huff.. ;o)

Jeg også hadde en drittdag med den fordømte bilen!

Jeg hadde vært på jobbintervju (var ikke du også igår?) og satte meg blid og fornøyd inn i bilen.

Vrir om tenningen...

Ikke noe reaksjon engang. Batteriet var HELT flatt.

Jaja, da var det bare å hive seg på telefonen til samboeren og få han opp dit jeg var - før han skulle ta neste budbil-jobb.

Måtte vente på han i 40min. Jeg KUNNE gått inn og spurt folka på jobben om de hadde startkabler, men jeg syns det var litt vel flaut jeg da, hehe ;o)

Samboeren kommer oppover og når han kom hadde jeg faren min på tråden, som forsåvidt er halvveis bilmekaniker.

Jeg fortalte han hvordan bilen oppførte seg og om det var noen varsellys som sto på.

Batterisymbolet lyste sa jeg til han.

Måtte gå og åpne panseret for å finne ut om dynamoen gikk. Den gikk forsåvidt.

Men, den gir ikke batteriet strøm.

Så dynamoen må byttes.

På veien opp til Køfta igjen virket hele bilen så rar - vindusviskerne virka ikke, lysa virka ikke, speedometeret slutta å virke ++

Det er pga den fordømte dynamoen det da.

Og i tillegg til det der - så er bremsene halvveis ødelagt.

Gidder ikke å forklare hva det er, bare at det ikke er noe farlig og at det tar 5min å fikse! ;o)

Hehehe ;o)

Skrevet

Åh, så kjipt! Mannen glemte å slå av lysene på bilen i sommer... jeg måtte lade i en time før jeg fikk start på bilen! Ble ganske sur, for jeg hadde et møte da jeg ikke rakk:/

I dag har jeg for det meste bannet og hvest over banken. Da jeg endelig kom meg ned der for å heve pengene i skranken, fikk jeg vite at det var flere av deres kort som hadde sluttet å fungere. Foran meg i køen var det også en ganske oppgitt fyr som hade opplevd det samme.

Hvordan gikk det med deg i går? Jeg hadde et veldig fint intervju og venter nå på å bli kalt inn til 2. runden=)

Skrevet

Det er kjipt dette med penger og alt.

For 1.5uke siden hadde vi 2000 på kortet. 3dg senere var det tomt.

Da skulle vi egentlig ha igjen ca 900kr.

Borte var de.

Igår var de kommet til rette på kontoen min igjen.

Fint og alt det der, men jeg trengte de såååårt for en 1.5uke siden da...!

;o)

Jeg hadde intervju på mandag. Det var i en vanlig bhg.

Det gikk jo kjempefint faktisk. Men, var som sagt på intervju idag også.

Det intervjuet idag var med barn som har autisme, downs ++.

Etter å ha vært der 10min og pratet sammen, sa hun: Men, når kan du begynne?

Det inntrykket jeg har fått av deg til nå, er mer enn godt nok for meg.

Jeg sa jeg kunne begynne på mandag.

Ok, men da gjør vi det slik at siden du begynner så raskt får du en prøvetid, så finner du ut om det er en jobb du vil ha.

;o)

Så, da begynner jeg på mandag da!

Må ringe til de jeg skal på intervju til og de jeg venter svar på om jeg får jobb eller ikke - for jeg vil virkelig ha den jobben jeg fikk idag. Virker kjempespennende :o)

Så flott da!

Krysser fingra for deg:o)

Skrevet

Grattis med ny jobb!! :D Og enda bedre, grattis med jobben som du virkelig ønsket deg!! =)

Håper jeg også kan skrive inn en slik gladmelding her snart! =)

Skrevet

Den var blå ;-)

Eldstemann vil jo bare ha blått... De var store, men jeg tror nok han må ha 110.

Skrevet

Men heldigvis er de ikke superkorte i ryggen lenger... hehe, lurer på hva designerne tenkte med da de lagde dressene slik? *ler*

Skrevet

Takktakk! :o)

Det håper jeg å ;o)

*da skal jeg være den første å gratulere*

hihi ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...