Gå til innhold

Dater en mann som har samboer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært aleneforelder i flere år. Jobbet som gal for å få logistikk og alt til å gå opp.

Så møter jeg en fyr, som er på vei ut av samboerskapet sitt. Nå er det familierådgivning og hele pakken før de skal selge huset osv.

Helt uten å skjønne det selv så har denne mannen altså vært sammen med tidenes mest bortskjemte dame! Sutrer og griner og mener forholdet ryker fordi han har jobbet så forbanna mye. Mannen har jo måttet jobbe livet av seg for å finansiere denne damen sine luksusbehov jo! Jeg orker ikke ramse opp alt her, for alt jeg vet så kan hun frekventere disse sidene og da skjønner hun at det er hennes forhold jeg snakker om.

Han typen har ikke sett slik på det - at hun har hatt behov utenom det vanlige hva materielle ting angår, men så har han datet meg en stund og ser hva man som aleneforelder klarer seg med (uten bil og uten dyre ferier, klær osv) - så nå demrer det for ham.

Tenk å ha det så godt?? Bare så sabla synd for henne at det nå er slutt på luksustilværelsen - nå er det to rom og kjøkken som venter. Jeg synes synd på henne jeg. Virkelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde også vært storforlangende dersom typen min drev å snek seg bak ryggen min !! skam på seg !!

Skrevet

Det er vel ikke så mye mer å forlange for å si det slik. Hun vet ikke noe om hans affærer og disse luksusbehovene skriver seg langt tilbake i tid. Men forholdet er kjørt uansett, og hun må begynne å tjene pengene sine selv.

Skrevet

pøh, sikkert han som har skjemt henne bort for å dekke over sine affærer. hvilken drittsekk du har funnet deg-- plukke opp søpplet etter andre, jaja... gleder du deg til han begynner sånn med deg ???

Skrevet

Hvem har sagt at jeg ønsker et offisielt forhold til ham da? Jeg vil ha min selvstendighet og ønsker ikke noen mann inn i mitt liv annet enn for fysisk tilfredsstillelse. Så for meg er det revnende likegyldig hva han gjør, er bare glad på hans vegne at han kommer seg bort. Jeg vet godt hvem denne dama er og hun går ikke akkurat for å være veldig sympatisk.

Skrevet

Slapp av, jenter. Dette er tydligvis bare et tulleinnlegg. Hvordan i all verden skal HI kunne vite at samboeren til elskeren frekventerer disse sidene? Dessuten er det vel få som er så dumme at de tror på den ensidige propagandaen en utro fyr lirer av seg? Og tenk om det likevel ikke skulle være tull- denne nye dama har sikkert en fin tilværelse foran seg siden elskeren mener at man ikke skal bruke noe særlig penger. Lusekofte og bolig i ei hytte i skogen. Jeg håper nesten det er sant! Ha ha.

Skrevet

Tror ikke HI har sagt noe om at hun vet at dama til samboeren frekventerer sidene - hun sa vel strengt tatt at hun ikke ville bli så spesifikk i uttalelsene sine i FRYKT for at denne rivalinnen hennes er her inne og skulle kunne kjenne seg igjen. Men uansett, stakkars folk som må ty til andres menn for å få seg litt.

Høres forøvrig ut som naboene mine som blir beskrevet, og jeg bor i Bærum. Madammen lever i sus og dus mens mannen jobber ræva av seg. Nå går hun rundt med røde øyne og blir alene for han vil leve ungkarslivet (på nytt igjen).

Skrevet

Jeg er enig med deg HI, henne er det virkelig synd på. Tenk å ha blitt bedratt lenge. Sørgelige greier. Stakkars dame.

Mannen kommer til å gjøre det igjen. Moralen hans er iallefall mindre enn hennes behov for klær og ferier.

Skrevet

Du har ikke bodd med denne damen og kan derfor ikke dømme henne. Tror du drar på deg et nytt problem, jeg.. han virker ikke snill og grei.

Skrevet

Det er du som blir bedratt, Tro meg.

Vært der 2 ganger og har lært nå.

Finn deg en mann som er singel og ferdig med alle forhold før du møter han...

Han får i pose og sekk.Snart finner han ut at du ikke er så ok og gresset var ikke grønnere på andre siden.Vips så mister du han..

Du er mere verdt enn en som skal ha 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...