Gjest Trollbundet Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg kjøpte grunnpakka til sønnen min i går.Jeg greide ikke installere den for han.så jeg etter tips fra en av brukerne her ringte ea-norge.Jeg måtte laste ned noe greier,så skulle jeg sende en mail til support og oppgi hva problemet er.Så fikk jeg mail tilbake.De sa det var blitt sendt feil cdèr til butikkene.Jeg skulle levere den inn i butikken igjen,og enten få igjen pengene eller vente til den 14.august,altså i morgen,da skulle det visst komme nye inn i butikkene.kansje alle cdène var feil på! Men,når jeg ringte og når jeg sendte mail,nevnte jeg ingenting om at det var grunnpakka,bare at det var sims 2 jeg kjøpte.så da kan det jo hende at det er ALT med sims 2 det er feil på! Jeg skulle også si fra i butikken om det de skrev,sånn at de vet det og evn.fjerner de som er igjen! Så da får vi se da,om det kommer nye inn i butikkene i morgen,eller om de sendte dem fra Ea i morgen og vi må kansje vente noen dager.. Er det andre som har hatt noe problemer med sims 2 her nå da? Eller er det noen her som ikke har hatt problemer??
*Andreapus* Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Har ikke hatt problemer med grunnpakka, men den kjøpte vi for evigheter siden, sikkert 2 år. men kjøpte den her bon yoage for et par mnd siden, og den hadde vi store problemer med og få innstallert. Så har det vært sommer, så har helt glemt det, men kanskje det er samme greia? hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå