flipper2 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Var akkurat på ultralyd og fikk vite at fosteret var dødt, jeg er i uke 9, men veksten hadde stoppet i uke 6. Så i morgen blir det utskrapning. Det kjipe er at det er andre spontanaborten jeg har på 4 mnd. Er det noen av dere som har opplevd 2 SAer etter hverandre for så å bli gravide kjapt igjen? Og at det går bra? Statistikken må vel være på min side nå!
Wensita Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg har hatt 2 SA, Januar, og i Mars, Og er gravid igjen nå i 10 uke. Så jeg har blitt gravid ganske kjapt igjen! Håper lykken er med oss begge heretter:)
flipper2 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Hadde forrige i april og nå i august. Beskjeden i dag føltes veldig tung! Måtte du ta utskrapning? Og ventet du på at mensen kom tilbake før dere prøvde igjen? ( og hvor lang tid tok det før evt mensen kom tilbake?)
flipper2 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Hadde forrige i april og nå i august. Beskjeden i dag føltes veldig tung! Måtte du ta utskrapning? Og ventet du på at mensen kom tilbake før dere prøvde igjen? ( og hvor lang tid tok det før evt mensen kom tilbake?)
Wensita Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 jeg fikk mens mnd deretter. samme dato som utskrapningen skjedde forrige mnd, så mnd deretter gravid,så tidlif SA uten utskrapning. Så hadde jeg regelmessig mens frem til mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå