Gå til innhold

trenger hjelp:( ang dagpenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene med en liten en, og var ferdig å studere når han ble født. Klarte jobbe såpass under graviditeten at jeg fikk foreldrepenger. Nå begynner barnet i barnehagen, jeg mister ks, fødselspenger og bostøtte siden jeg fikk redusert overgangstønad samt foreldrepenger ifjor. Ikke fått meg jobb enda, så søkte om dagpenger. Men fikk akkurat avslag.

Føler meg helt fortapt nå:( Får ikke dagpenger med utg.pkt ifjor da overganstønad ikke teller med. Greit nok det,MEN regnet med jeg fikk med grunnlag i de siste 3 år. Men mangler 3(!)kroner pga at foreldrepenger IKKE regnes med i grunnlaget for dagpenger?

Av NAV fikk jeg tidl beskjed om at det ble regnet som inntekt. Noen som har peil på dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...