Gå til innhold

Stripping? erfaringer?

Gjest stockholms tjej_Fødeklar=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med å bli strippet?

ska kanske bli strippet om en uke.

gjør de vondt? kan de sette i gang fødsel?

hva er deres erfaringer med å bli strippet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippet på termindagen men babyen kom ikke før 10 dager etter. Og det gjorde sinnsykt vondt ja!!!!!Har hørt at det er vondt hvis man ikke er moden når de gjør det....

Skrevet

åhhh fy f*n håper virkeligen at jeg går i gang snart så jeg slipper de da...

Skrevet

Vet ikke om det er det samme som stripping , men legen min dro i livmortappen 12 dager før termin fordi jeg var så drittlei. Fikk ei nydelig lita jente kvelden etter.

Dette er 11 år siden og jeg tror de venter til termindato før de gjør sånnt nå, men jeg var begynt å bli moden da hun gjorde det.

jeg syntes ikke det var vondt, bare litt ubehagelig

Skrevet

okej...jeg håper de funker for meg da....

men kan man gjøre de selv? (sikkert et domt spørsmål)

men tenker om man kan klare og gjøre de selv eller samboern klarer det?

kan ikke noe om dette nemligen.

Skrevet

dytter...noen som vet om man kan klare og gjøre de selv?

Skrevet

dytter=)

Skrevet

Ble strippet av jordmor i går, og håper at ting skjer snart. Jeg var litt moden, 2cm, og hun tøyde og røsket litt samtidig som hun dyttet magen nedover... Det var ubehagelig, men ikke vondt. Jeg går nå i uke 39, og dette er mitt andre barn. Tror ikke du skal prøve å strippe deg selv, men hør med jordmor eller fastlege hvis du kan få time hos en av disse før neste uke... Uansett lykke til!

Skrevet

Jeg ble strippet sist - jordmor drar i livmorhalsen, ikke livmortappen ;) Og riene startet med en gang og sønnen min ble født morgenen etter :o)

Og ja, det gjør veldig vondt, men er verdt det når man er lei og bare vil føde!

Skrevet

Stripping er forferdelig vondt syned jeg! Men ikke alle erfarer det. Noen synes det går veldig greit. Det kommer ann på hvor moden du er osv. Jeg blødde kjempe mye, og legen ble bekymra. Måtte ligge med ctg og bli værende på sykehuset til observasjon pga alt blodet jeg mistet. Men, ja! Det satte antageligvis i gang noe. 2 dager etter var snuppa ute! Så det var jo absolutt verdt det! :)

Skrevet

Jeg svarte deg kort i den andre tråden også.

Jeg hadde 2cm åpning da jeg ble strippa. Legen tøyde åpningen sa han, og løsnet hinna fra livmorveggen. Det blødde litt og var ganske vondt.

Slimproppen begynte å gå samme kveld og dagen etter. Riene starta omtrent nøyaktig to døgn etter. Da jeg kom til sykehuset var det 3cm åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...