Gå til innhold

Baby snart??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk i går kveld, var hos jordmor i dagtidlig og hun sjekket om jeg hadde noe åpning. Og det hadde jeg. Nesten 2 cm=) Men det eneste jeg kjenner er sterke mensmurringer i magen og bare litt i ryggen. Har en del kynnere også.. Men ikke noe regelmessig. Er forresten i uke 39+6 i dag. Noen som har opplevd noe lignende? Lurer veldig på hvor lang tid det egentlig kan gå før jeg får ordentlige rier;) Jordmor sa at jeg kunne dra hjem og vente på riene, men kjenner ingenting enda!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok ingen fasitsvar der. Kan gå lang tid og det kan gå kjapt.

Men kynnerene dine er nok modningsrier :) Siden du kjenner det i mage og ryggen :) Så riene kommer nok skal du se.

Jeg ble satt igang jeg da..så har ikke begynt av seg selv..men riene begynte sånn som du beskriver, så bare økte det på. Med meg gikk det kjapt, men man kan gå en dag også..men fødselen er iallefall ikke langt unna vil jeg tru. Innen noen dager har du nok født..vil jeg tørre å tippe da..

Skrevet

kanskje de øker på i natt når du slapper av i hele kroppen..:)

jeg har ikke hatt veldig mye murringer jeg i grunnen..men jeg var delvis moden å ca 1 cm åpning på mandag når jeg var hos jm..så d trenger ikke bety at de ikke er effektive selv om du ikke opplever de så sterke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...