Gå til innhold

Dere som har født på SUS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hvilket klyster dere fikk? Microlax eller Klyx?

Jeg vet en får tilbud om klyster på SUS, men er litt "nøpen" på å måtte ta klyster med andre rundt meg, og tenkte at om jeg får tid så vil jeg gjøre dette hjemme i fred og ro før vi må dra innover, men nå ble jeg plutselig usikker på hvilken type klyster som skal settes.

Kan dere hjelpe meg? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk den lille sorten. Bare en sånn hvit liten tube. Micro? På et par ml.

Er jo bare jordmor, evt barnefar og deg tilstede da. På toa får du jo sitte i fred.

Men jeg har som deg tenkt tanken å bare ta det selv hjemme før en drar på sykehuset neste gang jeg skal føde.

Skrevet

Kjøp Klyx på apoteket.. det var den jeg fikk der.

Også når du føler at noe kommer til å skje.. så setter du den med en gang.. hjemme.. så kan du slappe av i fred og ro på do..:) Det gjorde jeg:) Mikroklyx funker ikke i det hele tatt.. fikk bare jævlig luft i magen og feis hele natta:)

Skrevet

mente mikrolax..:) ikke mikroklyx:P

Skrevet

Herregud.blir så irritert at jordmødre og leger tror det er greit at vi bare skræver og blotter hue og ræva i alle anledninger med glede når vi er inne på sykehuset. Selv om man skal føde betyr jo ikke at man ikke bryr seg om å ha litt kontroll og selvrespekt. Kjøpte microlax på apoteket. Tok det før jeg reiste på føden.Funket som bare det:) Selv om det "bare" er jordmødre og leger til stede, så er det visse ting de ikke trenger og innvolvere seg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...