Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 hei Dette er et litt rart spm. De siste ukene har brystene mine blitt endel større. Hadde eggløsning for ca en uke siden (tror jeg). Har gått opp 1,5 kg i løpet av de siste mnd. Mannen min erklært steril, så jeg kan jo ikke være gravid. Er ellers uggen og raper utrolig mye. Har jeg et innbilt svangerskap kanskje.....eller er det flere som får større bryster mellom eggløsning og mens---tror snart at jeg er gal jeg
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Erklært steril? Sterile kan innimellom få barn.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 0 sædceller i to prøver og en hormonfeil. I brevet står det at han er steril og at det er usannsynlig at han kan gjøre partner gravid:(
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Men sånt kan jo forandre seg. Ta test.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Mannen min er også steril, men det går ikke en mnd uten at jeg er redd for at det har gått seg til. Ekkel følelse.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 hmm....men vi har egentlig forent oss med at d r sånn, trodde jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå