Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har ikke laget det før, men fikk så veldig lyst på. Fannt en oppskrift med philadelfiaost i bunn, kjøttdeig med rødløk og paprika i tacokrydder og nachoschips stukket nedi kjøttdeigen og så ost over som gratineres. Er det virkelig ikke mer hokuspokus enn det? Spiser dere bare det eller har dere noe til, salat feks?
smågodt prinsessa Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jeg steker kjøttdeig, tar oppi taco krydde og litt vann. Legger en pose nachos chips i en ildfastform. har kjøttdeigen over chipsen.. og ost oppå.. også inn i stekeovnen i 3-4minutter. Har rømme, guacamole og salsasaus vedsiden av.. du kan også ha salat hvis du vil ha det. og hvis du liker litt sterk mat så kan du hakke opp litt jalapenõs og ha oppi kjøttdeigen...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg lager sikkert enkleste variant; nachochips i bunn, tacostekt kjøttdeig oppe og så ost på toppen - inn i ovnen. Serverers med guacamole (hjemmelaget), salsa og rømme. Nammenam!
trippeltopp Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Nachochips i bunn, strør litt ost over, legger på kjøttdeig m. krydder, deretter mais, løk, bønner og jalapenos. Så knuser jeg litt nachochips på toppen, strør over ost og vips; inn i ovnen.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Mmmmm, gledere meg til middag i kveld! Hvor mye nachos har dere i bunn da?
smågodt prinsessa Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 mmm din variant hørtes kjempegod ut Hønepønemor.. den skal jeg prøve neste gang:) Takk for tips:)
Leola Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 vi gjør det enkelt; steker kjøttdeig og krydrer med hot taco krydder. legger nachos i en flat ildfast form og har over kjøttdeigen og godt med ost. steker i ovnen til osten er smeltet. legger 1 klatt rømme, 1 klatt hot salsa saus og 1 klatt guacamole på fatet sammen med en porsjon av nachosen og spiser i vei
*Rutletutt* Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Lager kyllingkjøttdeig med tacokrydder - tar kjøttdeig og nachos sammen i en ildfast form sammen med paprika, mais, løk og røde bønner og gratinerer med ost. Serverer rømme, salsa og salat til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå