Cat74 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Ser dere noen tegn til at foedselen naermer seg? Jeg er 100% moden og hadde 1 cm aapning for 10 dager siden, men har ellers ingen typiske tegn paa at noe er paa gang. Hva med dere?
Mamma*til*Emma Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Jepp, 15 august ja. Merker ingenting dessverre. Men det gjorde jeg vel ikke de forrige gangene heller før det plutselig var i gang Like spennende hver kveld når en legger seg og lurer på om det skjer noe utpå natten!
lille lam Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hei. Ser vel ingen tegn til at fødselen nærmer seg. Skal til legen/jordmor i morra så da veit jeg nok litt mer. Tviler på at jeg er moden, gikk 10 dager over med nr 1 så regner med at det kan ta litt tid denne gangen også. Bor i Rio de Janeiro og her pleier enn ikke å få gå over så mye mer enn en uke men det skal jeg spørre om i morra. Har lyst at det skal skje av seg selv men samtidig har jeg ikke lyst å vente så veldig mye lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå