Gå til innhold

i morgen blir jeg mamma!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på ullevål i dag og fikk beskjed at jeg skal settes i gang i morgen tidlig!!!Er så spent!!!!Klarer nesten ikke å vente...og lege sa at det kan skje før også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :)

Det blir spennende!

Skrevet

Takk!!! Føler at jeg må sove litt,men etter denne beskjed klarer liksom ikke å komme i vanlig modus :)

Skrevet

Jo, du må få deg en god natts søvn nå så du er klar med alle krefter i morgen :)

 

Er du på overtid? Vil de bruke gel og stikkpiller eller ballong?

Jeg håper på å få gjennom igangsetting på termin jeg :)

Skrevet

Jeg har termin i dag, og kommer til å bli satt i gang ved å ta vannet. Det var vel flere grunn koffer de ville gjøre det: hoftedysplasi hos meg, litt lite fostervann, fikk blødning i går kveld og er moden og har 3cm åpning :))

 

Lykke til og håper at de hører på oss gravide og at du trenger ikke å gå overtid :))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...