jurgita&runa&trym Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har vært på ullevål i dag og fikk beskjed at jeg skal settes i gang i morgen tidlig!!!Er så spent!!!!Klarer nesten ikke å vente...og lege sa at det kan skje før også!!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Lykke til Det blir spennende!
jurgita&runa&trym Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Takk!!! Føler at jeg må sove litt,men etter denne beskjed klarer liksom ikke å komme i vanlig modus
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jo, du må få deg en god natts søvn nå så du er klar med alle krefter i morgen Er du på overtid? Vil de bruke gel og stikkpiller eller ballong? Jeg håper på å få gjennom igangsetting på termin jeg
jurgita&runa&trym Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Jeg har termin i dag, og kommer til å bli satt i gang ved å ta vannet. Det var vel flere grunn koffer de ville gjøre det: hoftedysplasi hos meg, litt lite fostervann, fikk blødning i går kveld og er moden og har 3cm åpning ) Lykke til og håper at de hører på oss gravide og at du trenger ikke å gå overtid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå