Villemo&Pjokken Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Samme som i svar på ett annet innlegg her inne, men følte jeg kanskje kuppet tråden litt så startet min egen Jeg er litt frustrert over at jeg bare tester negativt enda jeg ikke har mens! Og jeg bruker å være så nøyaktig, nesten på klokkeslettet! Skulle hatt mens lør/søn men fremdeles ikke fått det, og alle testene jeg har tatt er negative Det var sånn sist også, jeg gikk ca 3 uker over IKM før jeg endelig fikk positiv test. Hva skal man gjøre egentlig? :/ Leste på lommelegen at lavt hcg nivå kunne antyde feks svangerskap utenfor livmoren osv..? Men det gikk nå helt fint første gangen. Skulle bare ønske det gikk an å få svar litt tidligere. Tenkte kanskje å vente over helga da,jeg orker ikke teste mere nå. Er jeg hysterisk om jeg spør om å få komme til lege og ta blodprøve og se om det gir noe utslag på tirsdag neste uke? Da er jeg godt over en uke forsinka. Er noen tester bedre enn andre? Mer følsomme overfor hcg? Og i såfall hvilke? På forhånd takk for at dere gidder å lese suttringa mi hehe
Villemo&Pjokken Skrevet 13. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2008 er det ingen som har ett lite råd å komme med?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 jo jeg kan godt komme med råd:))) hehe, men nei, jeg synes vertfall ikke du er noe hysterisk om du ber om det. Det står jo tilogmed på graviditetstestene at man skal kontakte lege om mensen uteblir og man tester negativt. Jeg ordnet meg legetime forige mnd, da mensen var en uke forsein og jeg testet negativt, jeg fikk time "om noen dager" mensen kom rett etter jeg hadde bestillt legetimen, varte bare i et par dager da, så var allerede ferdig med tr da jeg kom til legen. Men han henviste meg da likevel til gynekolog for han syntes hele greia var litt merkelig.
Villemo&Pjokken Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 aha. Hm. Lurer på om det er mulig å ønske seg gravid så mye at man utsetter TR på en måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå