allerhelstNorge Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Spøker litt i hjørnekantene mtp fredagen. Som en helt typisk mamma prioriteres selvfølgelig barn og ens egen mamma. Vi skal på tur til hunderfossen imorgen og nå lurer bestmor på om vi kanskje skal sove over og kjøre hjem på fredag. Og i tilleg har en god med kreft syk venninde blitt sykere og da føler jeg at jeg vil på sykebesøk. Men så vil jeg jo gjerne treffe dere, så skal gjøre iherdige forsøk på å i det minste få til iallefall 1t og en cola light;)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Oi da kjære deg...her var det både gode og dårlige nyheter.... Så koselig med tur med mamma og barna. Du som ser henne så sjelden må såklart prioritere en sånn invitasjon - det blir stas for både henne og jentene og helt klart deg også:-) Men det var leit å høre om venninnen din.......det var ikke bra. Og du, gjør akkurat det som føles mest riktig for deg. Det blir flere treff og vi kan jo treffes alikevel vi, både på nett og tlf:-) Uansett, kos dere på tur, lykke til med besøk hos venninnen og kjempekoselig om du får til en time og en cola light sånn innimellom:-) Klemmer til deg:-)
allerhelstNorge Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg ser det litt ann. Du vet, jeg vil jo gjerne få med meg alt og som den evige optimist når det gjelder hvor mye som kan puttes inn i en dag.... Og om jeg uteblir satser jeg på SPAAAAAAAAAAA..... Selv om en sikkert kan få seg en gratisvariant ute på et av jordene til far akkurat nå))))
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Håper du får til en lite time! Hadde vært kjekt å hilse på strømpevenninnen til Klatten;=) Men prioritering med barn, mamma og kreftsyk venninne er veldig forståelig!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Hehe, hadde vært gøy å tatt spa ute på jordet til faren din ja:-) Vi har gjort det før - ikke sant!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå