Gå til innhold

3 uker igjen


Kuredu

Anbefalte innlegg

Må si jeg begynner å bli litt spent! 3 uker igjen til termin, men aner jo ikke når det store skal skje. Er overhodet ikke lei - så er klar for å vente en god stund. Permisjonen startet idag, og dagene går med til å følge med på OL samt shoppe litt på nettet - he he . Blitt avhengig av å shoppe Decleor produkter på SN......er jo så sykt billig i forhold til her! Med alle disse produktene blir jeg bare fantastisk vakker altså...hihihi. Viktig å ha troen iallefall.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, nå er det ikke lenge igjen!

Kjenner til det med shopping, pengene rekker ikke innom konto nesten før de er på vei til noe jeg bare MÅ ha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre uker??? Jøye meg, tiden løper av gårde. ;)

 

Kan bli dyrt å gå på overtid for deg altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende da.. Håper du får koset deg og ladet batteriene nå.

Jeg er ikke dreven på nett handel, men er det noen som har noen gode butikker på nett å anbefale??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg fikk 5 dager før termin..........så jeg må si jeg er spent på hva som skjer denne gangen!

 

Ang nettsider kan jeg anbefale www.strawberrynet.com når det gjelder kosmetikk, hår og div produkter - eller lookfantastic.com. Synes strawberrynet er bedre da de har priser som inkluderer frakt. Lookfantastic har nok litt bedre utvalg hvis det er noe helt spesielt du er ute etter.......

 

ikke billig å ha permisjon nei - eh he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...