Gå til innhold

Hjelp! Jeg gruer meg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Permisjonen min går mot slutten og pappa`n skal ha sine 6 uker så jeg skal ut i jobb igjen 16. september, da er lille 8 mnd. Etter d skal han i barnehage 3 dgr i uken. Jeg skal jo være hjemme m ham resten av uken men jeg gruer meg skikkelig t å jobbe igjen, ikke for d at jeg ikke vil jobbe men lurer så på hvordan d vil gå m lillegutt. Noen som kan trøste meg å si at d var bare greit å ut i jobb selv om dere ikke hadde så lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn i starten for de fleste. Så etter en stund så vil du trives med livet og jobben igjen.

Det går jo kjempe bra med han lille! Han får nye venner i barnehagen som han kanskje tar med seg videre i livet. Tenk selv å gå i skjørtet på mor hele dagene! (ikke at jeg er i mot de som har barna sine hjemme....) Men det vil bare virke positivt på dere alle! Å så skal han jo bare 3 dager i uken i barnehagen da! Da har du 4 dager med han! Det må være perfekt=) Det er ikke alle som har den muligheten, mange må jobbe mye mere for å få ting til å gå i rundt!

 

Trøste klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...