suza + 3 små Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Permisjonen min går mot slutten og pappa`n skal ha sine 6 uker så jeg skal ut i jobb igjen 16. september, da er lille 8 mnd. Etter d skal han i barnehage 3 dgr i uken. Jeg skal jo være hjemme m ham resten av uken men jeg gruer meg skikkelig t å jobbe igjen, ikke for d at jeg ikke vil jobbe men lurer så på hvordan d vil gå m lillegutt. Noen som kan trøste meg å si at d var bare greit å ut i jobb selv om dere ikke hadde så lyst.
6Ymamma Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Det er sånn i starten for de fleste. Så etter en stund så vil du trives med livet og jobben igjen. Det går jo kjempe bra med han lille! Han får nye venner i barnehagen som han kanskje tar med seg videre i livet. Tenk selv å gå i skjørtet på mor hele dagene! (ikke at jeg er i mot de som har barna sine hjemme....) Men det vil bare virke positivt på dere alle! Å så skal han jo bare 3 dager i uken i barnehagen da! Da har du 4 dager med han! Det må være perfekt=) Det er ikke alle som har den muligheten, mange må jobbe mye mere for å få ting til å gå i rundt! Trøste klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå