Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Sosial, snill, bammer en del=)) Tror jeg er ei glajente =)) 24år. 2barn.(gutt og jente). samboer. Skal gifte oss i år 2011. =) har permisjon med snuppa, begynner på jobb i januar. Jobber 100% i bhg. Glad i pepsi max=) Prøver å gå ned ett par kg. (som alltid) =) ønsker 1-2 barn til kanskje. men ikke før minste er 5-6år KANSKJE=)) Gleder meg til jakten på kjærligheten begynner på igjen =) Hotell cæsar også=) Har langt brunt hår, blå øyne, 155cm. Kunne sagt mer men her er noe. =)
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Okei da, her kommer litt;0) Har to barn, en gutt på 10 og ei jente på 1. Er for det meste positiv og glad. Vært gift i 2 år den 19. august. Bor i Trondheim. Synes det er fantastisk og være ute med barna, reise, gå på cafe med venninner, shoppe, spise ute, trene (men det er det desverre lite av for tiden, SKAL komme i gang nå...) Jobber som bookingansvarlig og er glad i jobben min, men blir student igjen til neste høst. Mellom blondthalv langt hår og 1, 67 høy.
metaMORfose Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 To skjønne fosterbarn. En skolegutt og ei barnehagejente. Vært gift i mange år, og er thirty-something.. ) Er nesten 180 høy, og jukseblond. Liker å være i aktivitet og sykler masse, men du finner meg også strak på sofaen med en bok, en film eller noe søppel på tv. )) Der det er mat på bordet trives jeg veldig godt, så lenge jeg ikke må lage den selv. Er kanskje nord-Europas verste kokk. Er veldig glad i å reise, og vi er på reise så fort vi har mulighet. Det kan være i Norge, eller i utlandet. Sydenferie er jeg ikke så veldig glad i, og mine barn kommer nok aldri til å være med i Bamse-klubben på Tenerife )) Av yrke er jeg av de beryktede pedagogene, og jobber som styrer i en barnehage med 5 avdelinger.
Regnbuens barn™ . Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg er en sosial jente på 26år, vært gift i 5år med en sunnmøring. Er selv fra Oslo, to barn, 4.5år og 1.5åring, ønsker meg gjerne et barn til men ikke før om et par år. Vi bor i Oslo,. på fritiden liker jeg å trene, samt å ri på hest;-) Og ikke minst familien min.Vi liker å stå på ski, og elsker å tilbringe noen mnd i året utenlands.. Jeg er periode "bammer/dibber" siden mannen min er endel borte i perioder på turnus. I år skal jeg ta opp noen fag, for å komme inn på høyere studier til neste høst. Jeg er 170 høy og brunette. Og er ordensfreak, effektiv, og veldig utålmodig av natur.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ja litt om meg selv ja.. fikk 22 år på "hvor gammel er du mentalt" test på facebook, så liker å si jeg er det, selv om jeg nå er en del år eldre.. har snart tre barn. Og håper og gå hjemme en stund nå med barna pusser stadig opp noe i huset. elsker sosiale sammenkomster sammen med venner og familie, og spille kvelder sammen med god mat da:) er stillesittende i sv.skapet og bammer en god del. har lyst å lære meg å strikke, kanskje et mål for permisjonen? er altfor svak for sjokolade og pepsi max. er gift 160 høy (lav?) en del kg for mye å ta av, når barnet er ute.. ja det var vel litt om meg..
Lykkeligmammatiltre Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Jeg er 25 år, gift og mannen min er snart 27 Vi har en nyyydelig datter som fylte 3 i juli! Vi har lyst på ihvertfall to barn til det beste jeg har opplevd er å få barn! Vi driver egen bedrift, Narvesen, og jenta vår går i barnehage Jeg har brunt langt hår og blå øyne, er 1.68 cm høy. Jeg er glad i kafe turer, shopping!, venner osv Vi bor i Askim i Indre Østfold, bodd her i ca 2 år, før det bodde vi i Oslo! Er ganske normal, er ikke så mye å fortelle egentlig ;o) hihi;o) men morro å lese litt om dere andre her inne!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Jeg er 26 år, sambo med en på 29. Vi har 2 barn, storesøster på 3 år og lillebror på 1 år. De går 3 dager i bhg. Foreløpig er jeg ferdig med barn, sliter max med storesøster som er midt i trassen og vet ikke om jeg takler mer av det når jeg er ferdig med de 2 jeg har. Vi bor på gård og driver med sauer, jeg jobber litt innimellom, er ellers hjemme og tar meg av hus og hjem, barn og fjøs. Jeg er 168,5 faktisk he he, og er vel i underkant av 10 kg overvektig, tror jeg. Får se hvordan jeg ser ut hvis jeg klarer å gå ned 10 kg.. Jeg har kort mellomblondt hår, men farger det mørke brunt jaffal i sommerhalvåret. Jeg liker å gjøre ting med barna, reise, shoppe, være med venner, lage mat, og også dessverre å spise den.. Trives med sambo (når vi ikke krangler he he), liker å sitte på nett, se csi, cold case, big shots. Ble kanskje langt det, men ok slutter nå =)
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg er i midten av trettiårene Er gift med verdens beste mann Har tre herlige barn. (Alle er under 6 år...og alle var planlagte) Har enebolig med stor hage. Er som regel i godt humør, og liker å være fjollete. Jeg er sykepleier Jeg har mange gode venninner, som jeg treffer ofte. Jeg er hektet på pepsi max, snop og skravle Jeg elsker å gå lange turer. Jeg er ikke så glad i dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå