Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Sosial, snill, bammer en del=)) Tror jeg er ei glajente =)) 24år. 2barn.(gutt og jente). samboer. Skal gifte oss i år 2011. =) har permisjon med snuppa, begynner på jobb i januar. Jobber 100% i bhg. Glad i pepsi max=) Prøver å gå ned ett par kg. (som alltid) =) ønsker 1-2 barn til kanskje. men ikke før minste er 5-6år KANSKJE=)) Gleder meg til jakten på kjærligheten begynner på igjen =) Hotell cæsar også=) Har langt brunt hår, blå øyne, 155cm. Kunne sagt mer men her er noe. =)
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Okei da, her kommer litt;0) Har to barn, en gutt på 10 og ei jente på 1. Er for det meste positiv og glad. Vært gift i 2 år den 19. august. Bor i Trondheim. Synes det er fantastisk og være ute med barna, reise, gå på cafe med venninner, shoppe, spise ute, trene (men det er det desverre lite av for tiden, SKAL komme i gang nå...) Jobber som bookingansvarlig og er glad i jobben min, men blir student igjen til neste høst. Mellom blondthalv langt hår og 1, 67 høy.
metaMORfose Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 To skjønne fosterbarn. En skolegutt og ei barnehagejente. Vært gift i mange år, og er thirty-something.. ) Er nesten 180 høy, og jukseblond. Liker å være i aktivitet og sykler masse, men du finner meg også strak på sofaen med en bok, en film eller noe søppel på tv. )) Der det er mat på bordet trives jeg veldig godt, så lenge jeg ikke må lage den selv. Er kanskje nord-Europas verste kokk. Er veldig glad i å reise, og vi er på reise så fort vi har mulighet. Det kan være i Norge, eller i utlandet. Sydenferie er jeg ikke så veldig glad i, og mine barn kommer nok aldri til å være med i Bamse-klubben på Tenerife )) Av yrke er jeg av de beryktede pedagogene, og jobber som styrer i en barnehage med 5 avdelinger.