Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har vært til snuing av babyen? Jeg er veldig plaget med kynnere, greier de å gjøre dette selv om jeg får lett kynnere? Ser for meg at dette er smertefullt. Kynnerne er vonde nok om ikke noen skal trykke og vri på magen i tillegg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei... i samme båt vi da... blir antagelig sendt til snuing enten neste veke eller veka etterpå viss babyen ikkje har klart det sjølv før den tid da.... JM sa at eg vil få etelleranna medikament som gjer at at livmora slappar av (ingen kynnera) mens dei snur, slik at det blir bedre plass å snu gullet på... Kor langt er du da? 35 i dag...

Skrevet

bare 33 enda så håper hun har tenkt å snu seg selv. Men hun har vært i seteleie leeenge så føler at hun trives best med å sitte sånn :-) Godt å høre at vi får noe mot kynnerne i allefall.

Skrevet

jeg var til snuing av babyen i uke 37+1...du får bricanyl(sprøyte) slik at livmoren skal slappe av,den kan være ubehagelig med hjertebank og skjelvninger men det går over....selve snuingen gikk fort,et min kanskje,di tok ul og målte hjertelyden hele tiden....så må du være en stund til observasjon...jeg er nå i uke 38+6 og babyen har nå festet hodet:)

Skrevet

har helt panikk for at han ikke snur seg selv..

jeg vet jeg gjentar meg selv tusen ganger..men får ikke sagt d nok..

jeg som begynnte å glede meg så vidt til fødselen..men nå vil jeg hverken ha ut ungen eller føde eller noe..føler alt er lagt i grus..å får helt hetta hver gang jeg får mensmurringer..

er 38 i morgen å føler alt håp er borte..

d svinger fort her i gården ser du..jeg var ikke sånn før i dag..men nå bare gråter jeg..

Skrevet

Huff stakkars deg redorkide... har du mulighet til å få time med JM for skikkelig gjennomgang og forberedelse? Er jo psykisk terror å gå på dette viset. Kan jo hjelpe deg litt om ikkje anna... utrulig kor angsten gripe taket når man går i uvisshet... Grundig informasjon som forberedelse kan lette litt på trykket evt! Er du blitt vurdert for snuing?

Massevis av klemmar

Skrevet

plinga:ja jeg skal til jm i morgen tidlig..hu ringte til meg å sa jeg måtte komme siden jeg ikke hadde fått snakket med noen på sykehuset..

skulle få brev i posten ..da skulle jeg til ny ul for å se om han har snudd seg..mer enn d vet jeg ikke:(eller jo ,jeg vet at de skal ta vannet før termin hvis han fortsatt ligger sånn ,for de ville ikke at han skulle bli så stor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...