nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 har begynt på høgskolen, har gleda meg skikkelig til å endelig begynne å studere. I går ble jeg kjent med noen folk, og det var forsåvidt hyggelige mennesker det, men de skulle ikke gå det samme som meg... jeg møtte opp i dag, da, etter å ha kjørt bil i 1time og 15minutter, og jeg følte at alle som var der var "fjortisser" med stort, blondt hår og alt for mye sminke. de fleste kjenner noen også, de andre er sjenerte som meg... og alle de fadderfolka som skal ha deg med på "fylleaktiviteter" hjelper ikke helt til for de som er (usynlig) gravide og småbarnsforeldre som pendler hver dag.... prøver å komme meg over på deltid, da. da er det kun 1 uke pendling i måneden, og der går noen av de jeg møtte i går. tror egentlig ikke jeg får det til, men hun på opptakskontoret ba meg skrive en søknad om at jeg vil bytte pga graviditeten og hun ba meg få en legeerklering... i morgen skal jeg få snakke med en saksbehandler, men hun kunne ikke love at jeg ville få "snike" foran de andre på ventelista... så nå har jeg en legeerklering på at jeg er gravid, og at jeg var så dårlig sist at legen ikke tror jeg vil greie å fullføre studiet på heltid. håper det holder og at de damene hjelper meg! ellers får jeg pendle det jeg orker frem til februar/mars, og søke meg over på deltid nesteår igjen....
Gidder ikke! Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Æsj, ikke moro å mistrives. Men krysser fingrene for deg da, skal se at du får bytta til deltid:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 takk ) håper det ordner seg, eller at jeg i det minste får meg en venn... ) føler at det er litt tidlig å klage etter 2 dagen, men var liksom litt nedtur med den byttinga og sånn... ante ikke at deltid var mer populært enn heltid!
___ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Det er vel litt tidlig å gi opp etter EN dag! Du må jo gi det noen uker i det minste så du kan lære deg å se forbi håret og sminken til de du går sammen med. Nesten alle føler seg uttenfor de den første tiden. Det går seg til.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Uff så kjedelig da snuppa Men det kan jo tenkes at du vil trives etter en stund? om du ikke skulle få bytte mener jeg? Kjedelig å føle seg utenfor og at de andre ikke har samme interesser osv, men det er jo ikke alltid førsteinntrykket stemmer Kan jo hende at det er maaange hyggelige jenter der? Husker en jobb jeg hadde for en stund siden, etter noen dager ble vi jentene litt kjent og vi begynte å snakke om hva vi hadde trodd om hverandre bare ved første øyekast Var ikke mye pent vi kom frem til hehehe, men vi var jo alle enige om at vi hadde tatt grusomt feil av hverandre. Håper det ordner seg for deg hvertfall :)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 joda, jeg sa jo det også ) det er sikkert flere som meg der, men jeg har så innmari lyst til å bytte over til deltid også... ble bare litt mye for en som er følsom og hormonell akkurat nå... )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 13. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. august 2008 takk mami ) men jeg skal jo bare gå med disse menneskene i 7 mnd, jeg må kjøre dritlangt og får ikke vært med på noe sosialt, så jeg ble vel egentlig bare litt trist. blir nok bedre når disse fadderukene er ferdig og undervisningen begynner! det virker iallefall gør og spennende!!! og han ene læreren er 30år og ganske kjekk... hahahaha
lykken på jord Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Vet du, jeg kjenner meg litt igjen i deg fra i fjor. Da begynnt jeg på høgskolen. Kjente ingen og pendler 30 min hver vei. Jeg møtte opp og fant raskt ut at det kun var gutter i klassen min. Og alle var fra 19-21 år gamle. Og der satt jeg, alenemor på 24 år. Hehe... følte meg ikke spes kul.... MEN jeg tenkte som så at det er bare å gi det en sjans. La meg litt på dems nivå og la mammarollen igjen hjemme. Det har fungert SÅå bra! Jeg digger disse gutta nå! Og på fjellturer, kanoturer, skiturer etc har vi det så kult! PRØV å finn noe positivt med den gjengen. Sett deg sammen med dem og finn frem den barnslige nedtråkka kaviartube damma igjen. Jeg sier ikke at du skal oppføre deg som en fjortis, men jeg mener det går an å finne frem den gode gamle humoren, og legge barne, gravid snakk igjen hjemme. Du kommer til å stortrives etterhvert! Bare gi det litt tid. Se på det som ett studie. du MÅ ikke være så utrolig sosial heller. Bruk tiden din godt, sitt på lesesalen og gjør oppgaver etc. Så går det seg til masse masse lykke til! Hvor går du på skole forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå