"Liten" lykke Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Papaya benyttes som "abort"frukt i enkelte u-land, men det er ikke påvist skadelig og det finnes ingen offentlige anbefalninger om å avstå fra dette.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 ok. sitter og spiser frukt coktail nå se, det er noen papayabiter oppi der og, men det var da ikke være såå farlig? folk røyker hele svangerskapet og får friske unger :per kanskje en risiko for abort om man spiser masse papaya da, men de få bitene som er i en liten boks frukt coktail kan ikke ha noe å si..
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg spiser ALL frukt og grønt med god samvittighet. (Så langt den er vasket godt)
minimee->Trym Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Det eneste grunnen til at jeg kan tenke meg at du har hørt noe slikt er pga toxoplasma som overlever bedre i sydlige strøk. Kan ikke tenke meg at frukten som er i Norge, inneholder denne bakterien dersom du vasker frukten godt før du spiser. Har ikke hørt noe om dette, men fikk bare beskjed av legen min at når jeg er i syden, kun skal spise gjennomkokte grønnsaker/salater og gjennomstekt kjøtt. Her hjemme spiser jeg all frukt med god samvittighet, og etter anbefaling av lege og jordmor ;-)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 jeg vaska ikke frukten jeg hehe.. for den lå i lake på boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå