Gå til innhold

Hvor mange timer sover deres 3 åringer i døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som blir 3 år i september, han har til nå hatt en dupp på dagen i ca 30 min og sover rundt 12 timer på natten.

Vurderer å kutte ut duppen på dagen,men ser også at han har behov for søvn, så nå lurer jeg på hvor mye sover deres barn og når legger de seg og står opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun legges ca halv åtte, våkner mellom 7 og 8 dagen etterpå - noe senere hvis det har vært mye action og hun kanskje ikke har sovnet så fort.

Skrevet

Legger seg ca kl 20, og står opp kl. 8

Kan finne på å ta seg en dupp på dagtid innimellom, om dagen har vært strevsom... Bør da helst ikke sove mye over en time..

Ble 3 år i mai

Skrevet

Hun legger seg ca 19.30 og står opp gjerne kl 9-10 om hun ikke blir vekt. Hun slutta å sove på dagen lenge før jul i fjor. Hender hun sovner i bilen eller i vogna om hun er trøtt på ettermiddagen. Skjer også en sjelden gang at hun går og legger seg på sofaen sin eller i senga si og tar seg en dupp på ettermiddagen. Da er hun fin; sier ifra om at hun går og legger seg også lukker hun døra til rommet sitt og ber oss være stille ;-) hehe...

Skrevet

har en på 3,5år å han sluttet å duppe på dagen hjemme da han var 1,5år,men i bhg duppet han til han var ca 2år.sover 12timer om natten å er blitt en drøm å legge om kvelden etter vi sluttet med dupp på dagen.

Skrevet

mi er 3,5 år, sluttet å sove på dagen for nesten 1 år siden, og legger seg ca 20, og våkner gjerne kl 07.

Skrevet

jenta her ble 3 i juni... hun legger seg mellom 1845 og 1930, som oftest 1900! hun sover 12-14 timer om natten.

Daghvilen sluttet hun med rundt jul :)

Skrevet

Min eldste er 3,5 år. Han legger seg ca 18.30 og sover til 6.30.

Har ikke sovet på dagen på over et år...

Skrevet

3,5 år, legger seg ca 19:30 ,og er oppe mellom 06:30 og 07:00.

Ca 1,5 år siden han sluttet å sove på dagen.

Skrevet

3,5 år, legger seg mellom 19.00-20.00, sover til mellom 07.00-09.00 om morgenen.

Sluttet å sove på dagen litt før jul.

Skrevet

1900 - 0700

Men nå når jeg begynner å jobbe (var student før) så må han opp kl 0615 ca. så da blir det kanskje en liiiiten dupp under hviletiden i bhg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...