Trulte76 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Nei, men jeg har fått låne min nevøs sin Så får nok erfaring snart med den De skrøt skikkelig av den, det er min brors unge da..søstern hadde også sånn til sine tvillinger, og hun var veldig fornøyd med den hun også. Var vel hun som kjøpte en sånn til min bror da de fikk en liten en. Så nå har jeg fått låne den:) Hørt mye skryt av den iallefall
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 ja jeg er kjempefornøyd,vesla mi er nå 4 mnd,hun likte ikke bade og ligge på rygg i vanlig balje,og det vaar så følt å høre ho skrike,så jeg leste om tummy tub at da satt de mer og hadde veggene rundt og følte seg tryggere og etter å ha prøvd den 2 ganger var det slutt på gråting. nå smiler hun og koser seg med å bade,hun sitter godt oppi den.den koster jo litt da,tror jeg ga 399.
ohayoo Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Alle skryter så veldig av den, så jeg fikk låne en, men vi har ikke brukt den noe særlig. Knøttet liker mye bedre badekaret, enten alene med bare litt vann oppi, eller sammen med enten mammaen eller pappaen så han virkelig kan ligge og plaske. Han er ca 6 mnd nå og har badet i badekaret siden han var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå