Gå til innhold

Hva tror dere om dette? (ang igangsetting av fødsel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i går hos spykiatrisk sykepleier der jeg går til samtaler. Hun foreslo at jeg skal søke om å få en dato for igangsettelse av fødsel, kanskje en uke før termin.

Det er ikke så lett med to barn alene, jeg har blitt ufrivillig satt i denne situasjonen jeg nå er i. Barnefaren tar ikke noe ansvar. Jeg har nå ca 6uker igjen til termin.

Ikke har jeg noen til å passe ungene når jeg skal føde eller ligge på sykehuset, om jeg fikk en dato så kanskje jeg får hjelp av mine foreldre, men det kan man ikke alltid regne med av ymse grunner. De stiller opp når de kan, men jeg kan ikke regne emd at de kan ha de over flere dager.

Dette er en stor belastning for meg, jeg sliter med en del andre ting som må bearbeides fra det forholdet med barnefar som nå er slutt, og dette oppå alt annet.

Sist hadde jeg det likedan, barnet mitt var en dag hos ei venninne, en dag hos en annen, mens jeg var på sykehuset, og det er ikke heldig for barna!

Ikke vil jeg ligge og tenke på at i morgen vet jeg ikke hvem som skal passe de.

Å reise rett hjem fra føden er heller ikke noe alternativ.

Noen med noen mening om jeg kan få det igjennom? Vil ikke ha kommentarer på situsajonen min, jeg vet sikkert best av alle at det ikke er en drømme situasjon :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...