metaMORfose Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 http://www.youtube.com/watch?v=mnelpiOAgI8&NR=1 Er på surfer'n.. kos deg!!
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Jeg får rett og slett gåsehud hver gang jeg hører den ...den er helt fantastisk
metaMORfose Skrevet 13. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2008 Den er kjempeherlig! Jeg fikk nettopp soundtracket til filmen, det er bare så fint. Filmen skal jeg i hvert fall kjøpe så fort den kommer ut! ))
metaMORfose Skrevet 13. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2008 Arghh.. nå har jeg fått dilla også! Hører på den sangen for sikkert 20 gang på kun kort tid. Kan den utenant nå ja. )) Ser for meg Meryl Streep som synger. Liker stemmen hennes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå