lillegutt mars o7 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Lillegutt på 16 mnd har fått en lidenskap for biler!Og andre kjøretøyer =) Putt-i-boks har til nå vært veeeeldig populær,men tror han er litt lei av den.Han liker alt han kan åpne en dør,putte noe inn,åpne og ta ut igjen ;-) Bøker med bilder,liker godt å bla selv og peke på bildene. Rive og rase ned ting!Fikk stablebokser imorges og det var hysterisk morsomt når mamma stablet alle 10 boksene opp på hverandre,og han kunne rive de ned!Lo høyt =) Ta ut puslespill-brikkene,får de ikke på plass igjen helt. Leke med Mega-Blocks.Og sjørøverskipet som hører til. Tips til andre leker og inneaktiviteter? Og uteaktiviteter??
*Rutletutt* Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Klesklypene mine og en stor ball er siste store;o) Ellers er Fisher Price-stolen jevnt over ganske populær.
lillegutt mars o7 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 He,he ;-) Lillegutt kan sitte i en time å usle med lekene sine på gulvet!Han er kjempeflink =) Måtte kjøpe litt nye leker igår,for han virket lei av de og kjedet seg,og han trengte litt mer utfordrende leker. Idag fikk han tegne for første gang,så nå henger kunstverket på kjøleskapsdøra =) Har forresten tidligere ikke gitt han alle lekene på en gang,men byttet de ut med jevne mellomrom,slik at han ikke blir lei alle på en gang. Da blir de som har vært bortgjemte en stund,nesten som litt nye leker =)
Mor di! Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Megablocks Fisher Price Littlepeople: Elsker bussen, bondegården og huset Ole Brum-bil med tool-bar Fluesmikka =) (måtte kjøpe en egen til han, litt ekkelt med den andre...hehe...) Bøker og ball Hunden vår =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Stable treklosser, pusle puslespill, bla og "lese" i bøker... Trille vogna si rundt hehe... Sitte på en sånn søt marihøne med hjul.. Hun har alltid elska små ting da.. 16 måneder er jenta vår..
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Min frøken er ett år og hun elsker å leke med lekekjøkkenet sitt eller mine kasseroller, bebien sin, bovoven sin, telefonen, ball og å putte oppi og ta ut ting alle steder det går ann.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Min jente på 18 mnd liker alt av mamma's ting som egentlig er off limits, men så morsomt likevel. Et armbånd som jeg ikke bruker, det fester hun rundt håndleddet og fniser i vei. Hun har fått en av mine gamle vesker, putter ting oppi og setter de på utstilling etterpå, og så ned igjen mens hun rusler avgårde med veska rundt halsen. Så veslevoksen og søt :-) Litt artig, for jeg har ikke lært henne noe av dette. Hun går i bhg da, så det an jo være der hun har fått det fra. Ellers så er faktisk kosedyr ti på topp for tiden, hun skal lage lyder for alle (løve - ku - sau etc) og synes det er så moro.
ifie Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Hva er Mega-Blocks, og hvilke puslespill passer til så små barn? Gutten vår elsker å kjøre rundt med biler, dukkevogner, triller, sykler... alt med hjul Han liker å lese, kaste ball, løpe fram og tilbake, grave i sandkassa og klemme på kosebamsene sine. Nå har han akkurat begynt i barnehagen, så der finner han nok på enda fler morsomme ting å gjøre
lillegutt mars o7 Skrevet 13. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2008 Mega Blocks er noen store (større enn duplo) klosser som en kan bygge ting med.Som Duplo,bare lettere for de små å leke med. Det finnes små puslespill fra 9 mnd og oppover. Med enkle figurer og "pinne" som gir godt pinsettgrep når de skal ta puslespillbiten opp.
fox`y Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Min gutt er 13 mnd å liker å leke med: *dupplo *gå bilen *puttebokser, å sette på ringer på stang,puttegris med lyd *biler,traktorer ol *bøker *dyr *kaste ball *sandkasselek *liker å gå bak traktor til storebror, bra trening. *tegne Veldig arti å rive ut ting fra kjøkkenskapene osv å da:op
Mamsen87 :) Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Gutten min på 16mndr er nesten bare intressert i biler! Brooooom broooom hele dagen! Duplo er også ganske morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå