Gå til innhold

Til dere som har bestilt stelleveske fra Ellos...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor lang tid tok dette? Jeg la inn en bestilling 4.august og enda ikke sett noen forandring på status inne på "mine sider". Står bare "mottatt". Blir litt utålmodig... :) Hvem er det som ikke er det når en venter på en pakke i posten?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos pleier å sende ut ganske raskt.

Står det at varen finnes på lager?

Skrevet

På stellevesken er det oppgitt 6-8 dagers levering og på resterende 9-11 dager. Posten er oppgitt som leveringsmåte på alle varer utenom stelleveska... og det er jo den jeg venter mest på! :)

Skrevet

Hm..

Kan hende at de sender alt i en pakke? Altså om 9-11 dager?

For du bestillte ikke den med hjemkjøring? For da har du evnt fått dato og tid for det. Ring de og spør ;)

Skrevet

Hei! Jeg bestilte stelleveske på samme dag som deg og min bestilling endret seg i dag fra mottat til sendt, så da skjer det sikkert ganske snart hos deg også :-)

Skrevet

Betryggende å høre! Har ikke bestilt hjemkjøring- betalte på forskudd og med vanlig postgang. Har hørt så mye positivt om den veska så jeg bare måtte bestille. Gleder meg! :) Takk for svar!

Skrevet

jeg venter også på denne stelleveska:) men er ikke mange dagene siden jeg bestilte...

kjekt at folk snakker mye bra om denne da:) har ikke hørt noe om den, men syns den så bra ut.

hvilken har dere bestilt? jeg bestilte den største modellen..

Skrevet

jeg ventet i ca 2 uker og jeg fikk bekjed om at den kunne hentes i Rimi-butikken ved der jeg bor - men da hentelappen kom, lå den på posten alikevel. Jeg er veldig fornøyd med kjøpet :o)

Skrevet

Hvilken av veskene er det dere har kjøpt, den som ser ut som en dameveske eller den andre typen? Samboeren vil ikke ha den som ser ut som en dameveske og på den andre typen står det ingenting om den kan henges på vogna... Noen som vet?

Skrevet

Jeg bestilte den veska med klaff... Går det ikke an å feste denne på vogna på ett vis da?

Skrevet

jeg kjøpte den som heter stelleveske, stor modell - den kan festes på vogna iallefall, har slike reimer på siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...