Gå til innhold

Håper på noen gode tips`? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei håper dere jenter kan hjelpe meg med noen sanger som vi kan spille hele dagen i et utdrikkingslag.

 

Håper på mange gode forslag fra dere.

Bring it on!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mitt utdrikningslag hadde venninnene mine laget en cd med mye bra musikk, hvertfall sånn musikk jeg liver. Norsk musikk er jo bra, og gir god stemning. Postgirobygget, Luxus Leverpostei, DDE, Jahn Teigens gode slagere som f.eks. Optimist... Eller gode gamle slagere fra f.eks. Bon Jovi (Livin´on a prayer), Madonna... Madcon har mye bra med fart i.... ja, det var noen forslag hvertfall :)

Skrevet

Sangen fra filmen 10 things I hate about you with "I want you to want me"

vet dere hvem det er som synger den der?

Skrevet

Søk på youtube. Filmteksten eller sangtittelen.

Skrevet

vi fiksa en en cd, med hennes favoritt musikk gjennon de forskjellige epokene;) åsså fikk hun cd etterpå da selvfølgeligt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...