Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei håper dere jenter kan hjelpe meg med noen sanger som vi kan spille hele dagen i et utdrikkingslag. Håper på mange gode forslag fra dere. Bring it on!!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 I mitt utdrikningslag hadde venninnene mine laget en cd med mye bra musikk, hvertfall sånn musikk jeg liver. Norsk musikk er jo bra, og gir god stemning. Postgirobygget, Luxus Leverpostei, DDE, Jahn Teigens gode slagere som f.eks. Optimist... Eller gode gamle slagere fra f.eks. Bon Jovi (Livin´on a prayer), Madonna... Madcon har mye bra med fart i.... ja, det var noen forslag hvertfall
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Sangen fra filmen 10 things I hate about you with "I want you to want me" vet dere hvem det er som synger den der?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Søk på youtube. Filmteksten eller sangtittelen.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 vi fiksa en en cd, med hennes favoritt musikk gjennon de forskjellige epokene;) åsså fikk hun cd etterpå da selvfølgeligt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå