tittentei... Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Hei!!Kan sikkert sjekke det ut,men prøver her først:) Min gutt er 10mnd,planlegger en til.Men kunne tenkt meg en STOR vogn plass til begge.Hvilken er grei,tar ikke STOR plass?Hvordan er vognene?Kan ikke ha den største i bægg,hehe.
Supermamma...eh...vel.. Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Vi har en tvillingtrille fra ABC Design. Vet ikke om den eksisterer nå siden jeg har arvet den av en venninne. Det blir som en sportsvogn hvor du kan legge ned (ikke helt ned) begge setene hver for seg, også er det en liten "skillevegg" mellom, som er praktisk når eldstemann vil duppe, og da kan hodet "falle" til begge sider. Til yngste bruker jeg softbagen som jeg har til Teutonia Mistral vognen. Den får jeg skvist inn på det ene setet med ryggen nedfelt. Også har jeg bøylen foran til å holde på plass, selv om den sitter ganske bra uansett siden bagen er stor og blir som sagt "skvist" inn. Vognen i seg selv veier ganske lite og det er bra når man skal trille på to. Nå er storebror her mye større enn din da (var 2,5 år når lillesøster ble født)...
Gjest Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Hei! Broren min har en sånn....etter det jeg skjønner kan de bytte ut den ene sittedelen og plasere en bag der.....den er visst litt tung, men de måtte ha for de har fått 3 rimelig tette. Men nå skal selges....
Joikaboll@ Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Jeg sverget til Jane Powertwin. Super vogn! Liten, lett og god å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå