Gå til innhold

nytt spm: hva tenker du

Anbefalte innlegg

Skrevet

om foreldre som ikke har forsikret barna sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de vurderer økonomien sin slik at de ikke trenger forsikkringen. Det er mange ting jeg ikke har forsikkring mot rett og slett fordi jeg vet at jeg greier utgiften om den kommer.

Skrevet

ja si det ;o)

Jeg signerer Poamin. Som jeg skulle skrevet det selv.

Grunnen til at jeg spør er at jeg har inntrykk av at mange mener man er en dårlig forelder dersom man ikke forsikrer barna sine.

Skrevet

Tenker da overhodet ingenting om dem! Mine foredre forsikret ikke barna sine, kjenner igrunn ikke så mange som har gjordt det. Virker som om mange tror at en forsikring forhindrer at det kan skje barna noe.

Skulle noe skje med vår datter så har vi de ressursene vi trenger til å ta vare på henne uansett hva det skulle være!

Skrevet

Ingenting.Vi har ikke forsikret mini.

Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt om foreldre som ikke har forsikret barna sine for folk får gjør som de vil, men selv har vi forsikret barna våre. Rett og slett fordi om noe skulle skje dem, så får vi økonomisk støtte og slipper å bekymre oss for det. F.eks, blir de skadet i en ulykke og blir invalide, så får vi forsikringspenger som vi kan bruke til å bygge om huset. Får de en alvorlig sykdom og ligger lenge på sykehus, får vi penger så jeg eller mannen kan ta permisjon fra jobb etc.

Skrevet

Jeg bruker ærlig talt veldig lite tid på å bekymre meg for hva andre gjør.. Om noen velger å ikke forsikre barna så får det være deres sak - slik jeg ser det angår det over hodet ikke meg.

Skrevet

Bare husk å sjekke om dere faktisk får pengene, eller om overformynderiet tar dem intil barnet blir 18 og kan få dem selv. Det er det en del som har brent seg på.

Skrevet

hehe.. detter er jo opp til hver enkel. er mangen som er forsikret å kansje like mangen som ikke er det.. tenker ikke så mye på det.. andre ting å ta meg til..

eg forsikret mi for t viss det skulle skje noe, så har vi dekket det, har ikke økonomi til å dekke det selv viss det skulle skje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...