Gå til innhold

ja/nei spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Bor i velferdslandet norge, og her er sykehus opphold og nehandling gratis for mitt barn.

Og får barnet mitt kreft eller en uhelbredelig sykdom så tror jeg ikke de 2 mill er så forbanna viktige for meg.

Da blir det andre ting enn penger som betyr noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei... Enig med *det kiler i magen*

Skulle derimot gjerne forsikret meg selv,så barna mine fikk noe hvis jeg selv dør tidlig. Så dem klarer seg på den siden hvis det skjer liksom...

Skrevet

Nei (nei, alle har ikke forsikret ungene sine)

Ja, jeg har gjort det.

(tror det der var et lurespørsmål....)

Skrevet

ja

Skrevet

Hehe, jeg kan ikke svare for alle. MEN jeg kan svare for oss i vår familie! ;-)

Ja, begge våre er forsikret. Det samme er mannen, huset, bilene, kattene, innboet og reisene våre. Det eneste som ikke er forsikret her er meg! =(

Skrevet

Nei - alle her inne har vel ikke forsikring;) Men ja, min gutt har.

Skrevet

Olgamor. har du forsikret katta men ikke deg?

vja, vi har forsikring

Skrevet

Jupp

Skrevet

Jepp, det har jeg.

Skrevet

Ikke forsikring slik at jeg får penger om han dør, men så han får penger hvis han blir ufør og ikke kan jobbe. Synd om han skal leve på uføretrygd hele sitt liv .

Skrevet

Ja, jeg er så idiot at jeg forsikrer katta men ikke meg selv.

Er så klart en grunn til at jeg ikke er forsikret! I 2004 ble jeg behandlet for en fødselsdepresjon, og for forsikringselskapene så betyr jo det at jeg er en risikokunde som kommer til å ta livet av meg selv:/ (Noe som da altså er dryppende sarkasme, om noen skulle misforstå).

Jeg har søkt to ganger til etterpå, men fått avslag. En kompis av meg jobber i forsikringsbransjen og sa til meg at om 10 år, så er det slettet og jeg kan søke på nytt igjen og få forsikring. Så da får vi bare krysse fingrene for at ikke noe skjer med meg i mellomtiden!

Skrevet

Nei, men vurderer å gjøre det.....

Skrevet

3 av 5 er forsikret. Så svaret blir både ja og nei.

Skrevet

Jeg har, halvveis. Hadde grunnforsikring, men fikk ikke økt denne, fordi han har vært operert for falske mandler. Da er man tydeligvis risikokunde. :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...