Gå til innhold

Dere som har KUN OS som inntekt og har lån/stipend!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ringer og ringer og ringer til lånekassa men kommer ikke gjennom...

lurer på om jeg har gjort noe feil i opplysningene..

men vet jo at det må jo være andre i landet her som er i min situasjon. Jeg har kun full OS som inntekt, og har søkt om fullt lån og stipend. Har fått til sammen 49300 i lån og stipend hvert semester, hvorav 6800kr er forsørgerstipend...

Noen her inne som vet om dette høres rimelig ut? Aner ikke hvordan jeg skal få funnet dette ut..

På NAV sa di at det kunne være at stipendet ble påvirket av at jeg mottar OS, men det vet jeg jo ikke når jeg ikke får tak i lånekassen. Vil liksom ikke sende inn gjeldsbrevet heller før jeg vet at alt er riktig, men trenger jo pengene... hmh..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv søkt om lån og stipend å har nå full OS, men har ikke fått penger ennå så jeg vet ikke om det høres rimlig ut. Men når jeg regnet ut på lånekassens sider om hva jeg ca kom til å få så var det litt over 5000 i mnd(lån og stipend) å jeg jeg syns egentlig det var litt lite jeg da men, hvertfall siden jeg har søkt om fullt lån og stipend. Å så stod det at jeg fikk 14 000 i august og januar. Hmmm

Men jeg vet hvertfall at OS kan påvirke stipendet for jeg ringte lånekassen å lurte på akkurat dette, å de sa at det kom til å påvirke stipenet ja.

Skrevet

Stemmer at du får 6800 kr i f.stipend hvert semester. Utgjør ca 1200 kr i mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...