Gå til innhold

Settes i gang i morgen :(


Høygravid i sommer!

Anbefalte innlegg

Var på overtidskontroll i dag. Siden det var lite fostervann hos gutten vil de sette fødselen i gang dersom den ikke starter av seg selv i løpet av natta. Håper det gjør det. Tror det er best når ting skjer naturlig. Det blei litt skremmende å vite at i morgen er dagen ting skal skje. Men skal bli godt å treffe junior. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blitt satt igang med begge mine rundt terminen. Gikk så bra så :)

 

Lykke til i morra da :)

 

Jeg blir satt igang rundt terminen visst jeg ikke får før..(svangerskapdiabetes og får ikke gå lengre enn terminen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også satt igang om ting ikke skjer i løpet av natta. Gruer-gleder meg!!!

 

Lykke til i morgen eller i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir satt i gang i morgen igjen... Jeg synes det var fælt å vite når det skulle skje! Gruer meg mer enn om det skjedde spontant. Da måtte jeg bare kasta meg uti det... Men jeg VET at jeg er ferdi snart og har nurke i hendene snart da.

 

Det er setefødsel, så er veeeldig spent. Det bli nok annerledes enn sist. Men høres ikke ille ut når jeg snakker med legen og jordmor.

 

Er litt blandede følelser ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble satt igang på fredag jeg. to modningstabletter fredag,.Deretter 2 modningstabletter lørdag, i dag har de fått tatt vannet og i morgen settes jeg på drypp... Fått lov å sove hjemme i natt og komme tilbake i morgen tidlig...ja hvis det ikke skjer noe mer imellom tiden da:) Lykke til jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...