barn2009 Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Jeg er ca 13 uker på veg og trodde jeg kunne kjenne noe for none dager siden, men nå er alt helt rolig der inne. Foruten at jeg føler meg litt dvask og oppblåst er det ingen klare symtomer på at jeg er gravid for øyeblikket. Trøtt da selvsagt.... Hvorden kjennes det ut for andre som er ca like langt kommet???
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 eg er 12+2 da:P men eg føler meg slik som deg, trøtt og opplåst, + har fortsatt litt lite energi og svimmel av og til.. har og endel tissetrang til tider, selv om eg nettop har vore på do, iriterenes
smilan Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Joda hatt det hlet likt som dere, var/ er drit bekymra, men tar det likevel med knusende ro om at alt er bra der inne... I dag er jeg 13+2 og har skikkelig murringer i ryggen og litt i magen... Egentlig godt å ha noen vondter i grunn.... Priser meg lykkelig for at jeg ikke er kvalm (lenger) eller spyr og alle de andre ting som jeg var innstilt på å ha. Kjenner en liten kant over skambenet, både når jeg står og ligger. Syns å jeg kjente et buuump her en natt, men veit ikke om det var lille, lille eller hva.?..
SiSsi:) Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 jeg er 13+3 idag og har det som dere, lite symptom utenom litt stikking og slikt på sidene, er vel alt som tøyer seg tenker jeg.. fikk høre fosterlyden idag så det er nok noe som vokser der inne selvom det ikke føles slik akkurat nå Lykke til til alle sammen!
enda en Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Går på do minst 20 ganger i døgnet, er litt trøttere enn til vanlig, har halsbrann på kveldene, litt svimmel ved brå bevegelser, en liten kynner hver morgen, mange og "vonde" kynnere når jeg går, humørsvingninger, har stor mage og føler meg oppblåst og vil helst gå naken, for da er det ingenting som strammer... =) Er 13+6 idag.
Dodlimammatil2 Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg må også tisse heeeele tiden, og jeg har litt ømme bryster. I tillegg noe trøtt selv om det er nesten borte nå men ellers føler jeg meg usedvalig frisk :-) tror det er vanlig å ha lite symptomer nå på denne tiden... er 14 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå