Gå til innhold

Hva er galt når epidural bare virker på en side?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som har skjedd når epiduralen kun virker på den ene sida? Og hvorfor det ikke kan gjøres om når en merker at det har blitt slik?

Virket helt supert på meg sist altså, men kjenner et par som ikke har fått fullt utbytte av den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er den ikke riktig plassert. Det samme skjedde med meg. Epiduralen virket bare paa den ene siden, men anestesi-sykepleieren kom og justerte den litt (uten aa stikke paa nytt) og da virket den som den skulle.

Skrevet

Jeg syntes epiduralen bare virket på ene siden men jordmora mi snakket gebrokkent og vet ærlig talt ikke om ho skjønte hva jeg snakka om. Så jeg bare slo det fra meg og tenkte at smertene skulle være jævlige uansett (lurte på hvordan i alle dager jeg skulle overlevd uten når det var så vanvittig vondt MED epiduralen)!

Men da hadde jeg mest sannsynlig totalt unødvendige smerter da jo!!!Kjekt å vite til neste gang. Men når epiduralen virket, var du noe påvirket av smerter da?Hvordan var pressriene?

Skrevet

Jeg hadde en veldig god epidural. Mine smerter satt mest i ryggen, og der ble de effektivt stoppet:-)

Men jeg hadde jo samtidig riestimulerende fordi riene sank litt rett etter jeg fikk satt epiduralen. Når pressriene kommer skrur de nærmest av epiduralen, så da får man seg jo en overraskelse. Samtidig kjørte de på full guffe på riestimulerende fordi det begynte å haste....Det var en uteavdegsjæl-opplevelse.-)

Men som sagt, de verste åpningsriene merket jeg lite til.

Skrevet

Hei!

Epiduralen min virket først bare på en side. Fikk beskjed at det kunne hende av og til og at det var fordi jeg lå på den siden. Snudde meg i sengen og fikk litt mer sprøytet inn og da virket den supert på begge sider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...