Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 hu ble lagt inn i går pga lite fostervann å liten blodtilførsel til babyen,men d var ikke farlig ..men de ville ta ks før d ble farlig..å pga hjertet sitt så ble hu sendt til haukeland,d er siste nytt jeg har fått av henne..de skulle ta ks i dag,har ikke fått svar fra hu så noe er nok på gang.. spennende..hu har termin 24 aug egentlig..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Ååå, så spennende! Kjenner jeg er ganske klar for å møte snuppa mi også snart. Men 22 dager igjen til termin..
sonnenschein Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 ååå, håper alt er i orden. Hun svarte meg på noen innlegg for 2 dager siden...Ble det tilfeldig diagnosert lite fostervann og dårlig forsørgelse av barnet??
☆Mathilde Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Åhh, så morro. Lurte på hvor det var blitt av henne de siste par dagene
Gjest Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 ja hu skulle bare inn til vanlig sjekk i går på sykehuset..å da fant de ut av dette .. så hu ble litt tatt på senga..men hu er tøff :)var med godt mot..for hu var vel litt klar over at d kunne ende med ks..men som sagt,så ble hu litt sjokka ja..
nille_1 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Ja da må jeg få sende lykke til og tvi tvi støv til Camilla og gutten **********************************************************************************
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 nå har c@milla blitt stolt mamma til sin lille prins,2870 g å 49 cm var han..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Ååå, gratulerer så masse til C@milla!!!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Så godt at det gikk bra. Masse gratulerer til C@milla og familien.
C@milla *EMIL* Skrevet 16. august 2008 #12 Skrevet 16. august 2008 Takk for gratulasjoner jenter!! Godt at redorkide holder fortet når jeg er borte ) VI ligger fortsatt på Haukeland, men det er bare pga keisersnittet. Lille Emil har det helt fint og pupper som en superhelt og til hvem det nå var, var helt tilfeldig at de fant lite vann..syns magen var litt liten, men trodde jo bare den sank.. så det var tilfeldig ja! Heldigvis var det rask reaksjon fra legens side )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå