Gå til innhold

tror c@milla har fått gutten sin nå snart..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hu ble lagt inn i går pga lite fostervann å liten blodtilførsel til babyen,men d var ikke farlig ..men de ville ta ks før d ble farlig..å pga hjertet sitt så ble hu sendt til haukeland,d er siste nytt jeg har fått av henne..de skulle ta ks i dag,har ikke fått svar fra hu så noe er nok på gang..:)

spennende..hu har termin 24 aug egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så spennende! Kjenner jeg er ganske klar for å møte snuppa mi også snart. Men 22 dager igjen til termin..

Skrevet

ååå, håper alt er i orden. Hun svarte meg på noen innlegg for 2 dager siden...Ble det tilfeldig diagnosert lite fostervann og dårlig forsørgelse av barnet??

Skrevet

Åhh, så morro. Lurte på hvor det var blitt av henne de siste par dagene :)

Skrevet

ja hu skulle bare inn til vanlig sjekk i går på sykehuset..å da fant de ut av dette ..

så hu ble litt tatt på senga..men hu er tøff :)var med godt mot..for hu var vel litt klar over at d kunne ende med ks..men som sagt,så ble hu litt sjokka ja..

Skrevet

Ja da må jeg få sende lykke til og tvi tvi støv til Camilla og gutten **********************************************************************************

Skrevet

nå har c@milla blitt stolt mamma til sin lille prins,2870 g å 49 cm var han..:)

Skrevet

Ååå, gratulerer så masse til C@milla!!!

Skrevet

Så godt at det gikk bra. Masse gratulerer til C@milla og familien.:)

Skrevet

Takk for gratulasjoner jenter!! Godt at redorkide holder fortet når jeg er borte :o)

VI ligger fortsatt på Haukeland, men det er bare pga keisersnittet. Lille Emil har det helt fint og pupper som en superhelt :D

og til hvem det nå var, var helt tilfeldig at de fant lite vann..syns magen var litt liten, men trodde jo bare den sank.. så det var tilfeldig ja! Heldigvis var det rask reaksjon fra legens side :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...