Zitro Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 1 gang i uka - tar det med hjem hver fredag fra barnehagen.
Zitro Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Ha, ha... leste hvor ofte jeg... :-) Vasker det på hurtigvask jeg, sånn på 30 min. Uten skyllemiddel.. Det trengs jo bare skylles av liksom...
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 vasker det på 40, kortprogram. UTEN vaskemiddel...
Vipsenmamma Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Ofte holder det å spyle det, ikke kjøre i vaskemaskin. Hvis det er nødvendig blir det hvertfall uten skyllemiddel.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Barnehagen var veldig flink til å spyle av når ungene var møkkete. Så vi slapp å vaske så ofte. Men når vi gjorde det brukte vi stort sett bare kortprog i vaskemaskinen. Orket ikke noe opplegg for hand nei.
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Var forresten et par ganger hun hadde tisset seg ut. Da slengte jeg i litt milo. Aner ikke om det var tingen. Valgte det siden de anbefaler det til dressene vi har hatt. Tenkte at det er vell omtrent samme "ulla".
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #8 Skrevet 13. august 2008 Jeg har nemlig vasket ihjel en regnbukse, og lurer litt på hva jeg har gjort galt. Jeg har da vasket hver eneste gang... - stort sett uten skyllemiddel. Tror jeg må bli flinkere til å bare sette på skylleprogram og ikke bruke skyllemiddel.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Jeg vasker det aldri i maskinen eller for hånd for den del. Spyler av det i dusjen hvis det er veldig møkkete, og så børster jeg av det når det er tørt. Bryr meg ikke om at det ikke ser helt rent ut, det viktigste er at ungene er tørre.
Gjest fantasiløs Skrevet 13. august 2008 #10 Skrevet 13. august 2008 Huff, jeg synes det er så ekkelt ta på det skittne tøyet, og spyler jeg i dusjen ser det jo like ille ut etterpå. Men jeg bør nok bli flinkere til å bare spyle. Er snakk om naturbarnehage her, og det er jo ikke akkurat lite skittent!
Gjest Skrevet 13. august 2008 #11 Skrevet 13. august 2008 Spyler det i dusjen ved behov ---> sjelden. Ser ikke poenget i å vaske det i maskin, i tillegg står det i begge barnas regntøy at det ikke skal i maskin.
dåsa06 Skrevet 13. august 2008 #12 Skrevet 13. august 2008 Vasker det sånn som det står inni. Husker ikke akkurat nå, for hun har det i bhg. Vasker det dessuten sjelden, bare når det virkelig TRENGS. :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. august 2008 #13 Skrevet 13. august 2008 Finvask, kortprogram, 30gr. Selvsagt uten skyllemiddel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå