Gå til innhold

Hvordan vasker dere regntøyet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 gang i uka - tar det med hjem hver fredag fra barnehagen.

Skrevet

Ha, ha... leste hvor ofte jeg... :-)

 

Vasker det på hurtigvask jeg, sånn på 30 min. Uten skyllemiddel..

Det trengs jo bare skylles av liksom...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

vasker det på 40, kortprogram. UTEN vaskemiddel...

Skrevet

Ofte holder det å spyle det, ikke kjøre i vaskemaskin.

 

Hvis det er nødvendig blir det hvertfall uten skyllemiddel.

Skrevet

Barnehagen var veldig flink til å spyle av når ungene var møkkete.

Så vi slapp å vaske så ofte. Men når vi gjorde det brukte vi stort sett bare kortprog i vaskemaskinen.

Orket ikke noe opplegg for hand nei.

Skrevet

Var forresten et par ganger hun hadde tisset seg ut.

Da slengte jeg i litt milo.

Aner ikke om det var tingen. Valgte det siden de anbefaler det til dressene vi har hatt. Tenkte at det er vell omtrent samme "ulla".

Gjest fantasiløs
Skrevet

Jeg har nemlig vasket ihjel en regnbukse, og lurer litt på hva jeg har gjort galt. Jeg har da vasket hver eneste gang... - stort sett uten skyllemiddel. Tror jeg må bli flinkere til å bare sette på skylleprogram og ikke bruke skyllemiddel.

 

 

Skrevet

Jeg vasker det aldri i maskinen eller for hånd for den del. Spyler av det i dusjen hvis det er veldig møkkete, og så børster jeg av det når det er tørt.

 

Bryr meg ikke om at det ikke ser helt rent ut, det viktigste er at ungene er tørre.

Gjest fantasiløs
Skrevet

Huff, jeg synes det er så ekkelt ta på det skittne tøyet, og spyler jeg i dusjen ser det jo like ille ut etterpå. Men jeg bør nok bli flinkere til å bare spyle. Er snakk om naturbarnehage her, og det er jo ikke akkurat lite skittent!

Skrevet

Spyler det i dusjen ved behov ---> sjelden. Ser ikke poenget i å vaske det i maskin, i tillegg står det i begge barnas regntøy at det ikke skal i maskin.

Skrevet

Vasker det sånn som det står inni. Husker ikke akkurat nå, for hun har det i bhg.

 

Vasker det dessuten sjelden, bare når det virkelig TRENGS. :-)

Skrevet

Finvask, kortprogram, 30gr. Selvsagt uten skyllemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...