Gjest Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 prøv å overbevis meg om at det er andre mobiler som også er "brukænes":-D Må være god å skrive meldinger på og ta bra bilder. Så hva anbefaler dere? Hilsen sonyfan:-)
klg,2 boys now:) Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 venter spent på min iphone jeg nå ,men ellers er jeg en svoren nokia fan,aldri hatt bedre telefoner uansett prisklasse.har nokia n95 no,kjempe kamera å lett som en lek å skrive melding.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Har aldri hatt ericsson!! Her går det kun i nokia eller samsung. Men husker jo hverken navn eller nummer på de forskjellige typene jeg har hatt.
Mom2Two Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Nokia ruler!! Ingen over ingen ved siden:-) Har aldri hatt noe annet enn Nokia.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Maa si jeg er glad i Siemens sine jeg da ;-) God kvalitet og taaler aa dette i bakken et par dusin ganger hehehe
*Olivia* Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 IPHONE!!!!! Stiller alle andre tlf i et dåårlig lys.. Den er genial og berre heilt lekker. Elsker iphonen min :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå