bambi på isen Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Vi må skaffe oss barneforsikring til 3 stk, men vet ikke helt hvor vi skal forsikre dem. Heller vel mest mot coop sin barneforsikring, men hvor har dere og er dere fornøyde med betingelsene??
~~DoraDora~~ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 ACE Europe barneforsikring Den er blitt kåret til den aller beste. Betaler 129 kr per mnd for alle tre. Tror den koster ca 79 pr mnd for ett barn...og 129 for to eller flere (ubegrenset hvor mange bar etter to)
Regnbuens barn™ . Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Vesta barneforsikring. Husker sannelig ikke hvor mye jeg betaler, tror det er 2300kr i året for to barn.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Vi har også ACE. Vi hadde i If før lillebror kom, men opplevde det som litt vanskelig å forsikre ham da han var under utredning for allergi og eksem. Det ble så masse papir arbeid og ekstra undersøkelser at når ACE ringte sa jeg ja.
boble <3 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Vi har det via jobben til mannen, er vel danica forsikring tror jeg... Hmmm, det burde jeg virkelig vist men har teflon husk fortiden:0/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå