strikkballen Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Er som snarest innom for å melde fra om at jeg desverre er forhindret fra middagen på fredag. Et par innlegg slår meg i ansiktet. En beskrivelse av Attpåklatten som er mildt sagt voldsom og som ser ganske brutal ut. Det er absolutt ikke sånn jeg kjenner henne. Selv om jeg ikke er her inne noe særlig lenger, har jeg da møtt henne en rekke ganger - og oppfatter henne som en varm, snill, skjønn person. Jeg prøvde å spore opp det innlegget som tydeligvis var bakgrunnen for alt dette, og ser at det var en bursdagshilsen fra Attpåklatten som (tydeligvis?) forårsaket at Plutseliten følte seg dårlig behandlet. Veldig trist å lese at Plutseliten oppfattet det sånn, og jeg ser at Attpåklatten har svart henne flere ganger. Jeg kan ikke lese noe annet enn en hyggelig bursdagshilsen av Attpåklattens innlegg. At et lite "ooops" skal forårsake såpass mye såre følelser er selvsagt veldig trist - men jeg kan ikke se hvordan Attpåklatten skal kunne ta ansvaret for det. Alt i alt har jeg inntrykk av at det er veldig vanskelig å opprettholde en god stemning i et nettforum over tid. Kanskje fordi man ikke har muligheten til å ta opp ting direkte med en gang noe oppstår, og er henvist til skriftlig kommunikasjon. Man mister jo veldig mye informasjon om avsenders motiv, hensikter osv når man kun leser et innlegg, og det er utrolig lett å misforstå. Og så fyrer man kanskje av et svar som er basert på den lille informasjonen man har, og som kan bli helt feil. Dette gjelder nok like mye oss "modne" som alle andre. Ser jeg at det er veldig mye uenighet når det gjelder om Dritgrei burde skrevet det hun gjorde eller ikke. Jeg skjønner argumentet om at hun burde få si hva hun mener rett ut uten sensur osv, men jeg synes et såpass sterkt innlegg burde vært skrevet til Attpåklatten direkte som en PM. Det må jo ligge mye mer bak innlegget enn dette med bursdagshilsenen og "oooops", og da burde det vært tatt opp direkte. Egentlig vet jeg ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Jeg er ikke nok involvert her til å bli sint eller såret. Blir lei meg på Attpåklattens vegne. Og så håper jeg at dere som bruker disse sidene mye finner tilbake til den gode stemningen etterhvert. Det er alltid så hyggelig å være innom her av og til, og det er så trist om det skal bli full splid på grunn av misforståelser. Og så er det trist å vite at sikkert mange her er lei seg på grunn av det som har skjedd. Det gjelder helt sikkert også Dritgrei. Stor klem til alle som er lei seg på grunn av dette, og særlig til Attpåklatten!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 Takk for god klem, sender en diger en til deg også:-) Vi treffes nok snart igjen:-) Ha en hyggelig helg med besøk!
Karomamma Skrevet 13. august 2008 #3 Skrevet 13. august 2008 Så synd at du ikke kommer på fredag, strikkballen!! Alltid koselig å se deg! Jeg synes oppsummeringen din er god og jeg synes det var fint skrevet
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Så dumt at du ikke kan være med oss da.. Og ja enig med deg, det må da mer til enn et ooops, som jo ikke betydde mer enn "oooops, så ikke at du hadde sett." Derfor blir et slikt personangrep for dumt, hadde det vært noe som helst tak i enkelte kunne de jo ringt Attpåklatten da, for å få en klarhet. Nei uff, jeg orker ikke gå inn i denne materien.... det tapper meg for energi:o( Men vi lager nok et nytt treff om ikke så lenge, håper du kan bli med da, vi gir beskjed:o))
♥Snulder Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 Så synd at du ikke får blitt med på fredag Strikkballen! Bedre lykke neste gang! Heldigvis så er stemningen god her inne det meste av tiden!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. august 2008 #6 Skrevet 13. august 2008 Glemte å legge til at det var hyggelig å se nicket ditt igjen:o)) Så satser vi på et treff utpå høsten:o)
Ronja65 Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Ja. Hele greien var lit dum. Jeg skrev et lite innlegg på moden mor. Der jeg nevnte dette med direkte pm. Du har nok rett i at det fort kan bli så her når det ikke er direkte komunikasjon. Kjenner jeg klatten rett, så hadde hun svart på pm:et og ryddet opp i missforståelsen. Dette er jo et bra sted, der vi får gode råd og ler og tuller lit i mellom slagen. Vi får håpe at det fortsetter så. Synd at du ikke blir med ut. Hadde vært koselig å treffe deg igjen. Men vi sees sikkert på neste treff.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Oooops!!! Fikk kaffen i vrangstrupen jeg nå... Skulle inn på DiB og kose meg litt i kveld. Det ble slett ikke noe hyggelig. Jeg er målløs! Signerer strikkballens innlegg og sier som henne; ER DET MULIG?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå