HøstBaby <3 Elias Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Har nå sitti å skrevet et ønskebrev til føden. Tror jeg har fått med meg alt, men ser dette greit ut ? Ønskebrev til Føden Jeg ønsker ikke å bli sendt hjem med beskjed om å vente til ting tar seg opp om fødselen er bekreftet i gang da jeg er veldig redd. Jeg vil ha mamma og min samboer med meg under hele fødselen. Jeg ønsker å bli hørt, respektert og tatt vare på. Selv om jeg er er ung og førstegangs er det fremdeles jeg som kjenner kroppen min best. Jeg ønsker ikke at andre enn det absolutt nødvendige sykehuspersonellet skal oppholde seg “midt i glaninga”… (Gjelder mamma og samboer også) Jeg ønsker epidural om jeg føler behov for det. Jeg ønsker å bli involvert i alt som foregår. Oppstår det komplikasjoner så fortell meg det, og ikke tvil med keisersnitt om noe går galt. Jeg ønsker at mamma skal klippe navlestrengen dersom samboer ikke vil. Jeg vil gjerne ha et håndkle lagt over gutten etter han er kommet opp til meg slik at jeg kan tørke han selv. Jeg ønsker ikke besøk fra noen før jeg er over på barsel. (Bortsett fra mamma og samboer selvfølgelig). Vit at jeg har gått igjennom hele svangerskapet med en kjempeangst om at gutten min skal dø, så vennligst ta godt var på meg å gi meg GODT med informasjon hele veien. Hvis jeg ikke trives med den jordmoren/barnepleieren jeg får tildelt ønsker jeg veldig gjerne muligheten til å si ifra å kunne få noen andre da det er utrolig viktig for meg å føle meg trygg og komfortabel med den som skal ta imot babyen min. Jeg ønsker at det skal være stille og rolig rundt meg, så fremt det er mulig. Jeg ønsker ingen studenter tilstede under min fødsel. Jeg ønsker å være tildekket i den grad det er mulig under hele fødselen. ____________________________ Ble litt langt men.. Er så viktig for meg, å det er jo så mye enklere når alt er skrevet ned på forhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå