Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 #1 Skrevet 13. august 2008 Skal feire 1årsdag.. tips?? hvordan pynte? vil gjerne bruke fargen ROSA!! men trenger tips utenom det vanlige.. tanken til nå er lys duk, rosa kopper, fat og servietter med etlerannet motiv på. Ballonger... litt sånn kryssedull tråd/tau i farger rundt omkring.. Mer tips ? tips til bordkort? bordpynt??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2008 #2 Skrevet 13. august 2008 stikk innom traktøren de har mye fint i rosa. blandt annet en veldig fin rosa konditorfarge (bruk veldig lite av gangen) og rosa hjertestrø. masse morro har de
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2008 uhm..traktøren..? hva og hvor er det? :D hehe.. men takk for supert tips!
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 13. august 2008 #4 Skrevet 13. august 2008 Alt det du nevnte i innlegget ditt kjøpte jeg til min egen datters 1års dag på nille! Ellers kan du jo dra i en hobbybutikk hvis du skal være ekstra kreativ...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. august 2008 #5 Skrevet 13. august 2008 http://www.traktøren.no/ her står det oversikt over alle butikkene i norge
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2008 Takk takk:)
Gjest Skrevet 13. august 2008 #7 Skrevet 13. august 2008 Vi hadde hvit duk med en rosa løper på - en slik serviettløper du får kjøpt på en del interiørbutikker (98,- for 6 meter). Rosa lys i kandelaber. Falsk eføy og falske hvite blomster-ranker. Lyskolber med grønn "småstein" og lys i. Rosa servietter- en stor rosa ensfarget med mønstret mindre brette inni- de sto oppreist på tallerknene- dette var til dåpen. Til 1 årsdagen ble blomsterranker og eføyen tvinnet ute på verandaen (vi spiste ute) Og jeg hadde kjøpt diverse rosa glasssteiner til å legge utover bordene. Enkelt og pent.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 13. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. august 2008 hørtes kjempe fint ut;)))) takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå